Asiakaspalvelumme palvelee chatissa nyt myös arki-iltaisin

Huomasithan jo, että asiakaspalvelumme chat on auki arkisin kello 8-22? Iltaisin chat neuvoo henkilöasiakkaiden päivittäisasioinnin palveluihin ja kortteihin liittyvissä asioissa. Päivittäisasioinnin palveluita ovat tilit ja maksaminen, verkko- ja mobiilipalveluneuvonta, sekä kuolinpesien asiat. Rahoitusasioissa chat palvelee edelleen kello 8-19.

Chat palvelee henkilöasiakkaita päivittäisasioinnin palveluissa myös arki-iltaisin

Asiakkaamme ovat siirtyneet hoitamaan pankkiasioitaan yhä enemmän verkossa. Vastataksemme kasvavaan kysyntään laajensimme henkilöasiakkaiden chat-palvelun aukioloaikoja:

  • Päivittäisasioinnin palveluihin ja korttiasioihin liittyvissä kysymyksissä (tilit ja maksaminen, verkko- ja mobiilipalveluneuvonta, sekä kuolinpesät) chat palvelee arkisin kello 8-22.
  • Rahoitusasioissa chat palvelee edelleen arkisin kello 8-19.

Chatin löydät op.fi-palveluun kirjautuneena (linkki kirjautumisen jälkeen sivun oikeassa reunassa), tai asiakaspalvelun sivuilta. Siirry asiakaspalvelun sivulle tästä.

Henkilöasiakkaiden päivittäisasioinnin puhelinpalvelu 0100 0500 keskittyy palvelemaan arkipäivisin kello 8-16

Chat-palvelun laajentuessa supistamme henkilöasiakkaiden puhelinpalvelun ilta-aukioloa 9.11.2020 alkaen. Jatkossa puhelinpalvelumme neuvoo henkilöasiakkaitamme seuraavissa asioissa arkisin kello 8-16:

  • Tilit ja maksaminen
  • Verkko- ja mobiilipalveluneuvonta
  • Kuolinpesät
  • Englannin- ja ruotsinkieliset palvelut

Kortteihin ja rahoitukseen liittyvissä asioissa puhelinpalvelun tavoittaa jatkossakin arkisin kello 8-19.

Aukioloaikojen muutokset koskevat vain yllä mainittuja palveluita. Kaikki puhelinpalvelumme aukioloajat löydät täältä: Siirry katsomaan asiakaspalveluiden aukioloajat