Haluamme tukea suomalaisia pk-yrityksiä tässä vaikeassa tilanteessa. Siksi tämän vuoden teemaksi on valittu paikallisten yritysten tukeminen.
– OP Joukko-osto sopii erityisen hyvin pienille ja keskisuurille yrityksille, jotka kaipaavat apua markkinointiin ja myyntiin. OP ei veloita yrityksiltä myynneistä komissiota, ja palvelun kautta voi tavoittaa valtakunnallisesti kaksi miljoonaa osuuspankkien omistaja-asiakasta, kiteyttää omistaja-asiakkuuden asiakaskokemuksesta vastaava Mirja Leinikka.
Seuraava joukko-ostokampanja käynnistyy 27.5. Syksyllä vastaavat kampanjat järjestetään elo–syyskuussa sekä marraskuussa. Yksi kampanjajakso kestää 1–2 viikkoa.
OP:n yritysasiakkaat voivat nyt hakea kumppaniksi OP Joukko-osto -palveluun. Kun haet 3.5. mennessä, voit saada tuotteesi jo toukokuun kampanjajaksolle.
Näin OP Joukko-osto toimii
Joukko-ostokampanjoissa parhaiten menestyviä tuotteita ovat olleet elämykset, kuten hotelli-, matkailu-, kylpylä- ja ravintolapalvelut, sekä design-tuotteet, arjen käyttötavarat ja erilaiset erikoiserät.
Kauppias myy tuotteet ja palvelut asiakkaille omilla ehdoillaan ja vastaa niiden toimituksesta. Yrityksellä tulee olla joko oma verkkokauppa tai kyky toimia verkkokauppamaisesti.
OP puolestaan huolehtii taustaprosesseista. Hoidamme esimerkiksi käytännön maksuliikenteen ja markkinoimme palvelua näkyvästi eri kanavissamme.
Tutustu OP Joukko-osto -palveluun ja hae yrityskumppaniksi >
OP Joukko-osto -palvelu on osa Puhalletaan yhteen Suomeen -teemaa, jolla OP haluaa tukea yrityksiä poikkeustilanteen aikana, kiinnittää huomiota yritysten tärkeään merkitykseen yhteiskunnassa ja kannustaa muitakin toimimaan paikallisten yritysten puolesta. Tutustu teemasivuihin op.fi/yhteensuomeen, jonne on koottu OP:n tukitoimet, helpotukset, ohjeet ja vinkit yrityksille.