Lähetämme tiedon muuttuvista hinnoista henkilöasiakkaillemme maaliskuun aikana joko kirjeellä tai viestillä op.fi-palvelussa. Jos käytössäsi on digitaaliset palvelumme, saat viestin op.fi-palvelussa tai OP-mobiilissa. Palveluun saapuvasta viestistä ilmoitamme tekstiviestillä tai sähköpostilla.
Useamman viestin tai kirjeen voit saada esimerkiksi, jos olet alaikäisen, OP:n asiakkaana olevan lapsen huoltaja.
Miksi muutamme hintoja ja ehtoja?
Parannamme jatkuvasti palveluitamme, ja niiden kehittäminen maksaa. Samaan aikaan korkotaso on pysynyt erittäin alhaisena. Siksi joudumme ajoittain tarkistamaan hinnoitteluamme, jotta se vastaa kustannuksiamme.
Kohdistamme kuitenkin palveluidemme kustannuksia niille asiakkaille, jotka kyseistä palvelua käyttävät, ja samaan aikaan olemme myös laskeneet monia hintoja.
Miten palvelumaksut veloitetaan?
Hinnastomme mukaiset palvelumaksut ja palkkiot veloitetaan tililtä kuukausittain. Jos olet osuuspankin omistaja-asiakas, veloitamme palvelumaksut ensisijaisesti asioinnistasi kertyneistä OP-bonuksista.
Siirry lukemaan lisää OP-bonuksista
Voimassa olevan osuuspankkisi hinnaston löydät kokonaisuudessaan osoitteesta op.fi/hinnasto.