OP sijoittui jälleen kärkisijoille Asiakkuusindeksi 2019 -tutkimuksessa

Asiakkuusindeksi-tutkimuksessa mitataan suomalaisten yritysten asiakaskokemusta ja asiakkaiden uskollisuutta. Tänä vuonna tutkimus järjestettiin 11. kerran. Tutkimuksessa arvioitiin yhteensä 55 Suomessa eri toimialoilla toimivaa yritystä.

OP sijoittui asiakasuskollisuudessa 3. sijalle ja oli ainoana finanssialan yrityksenä kolmen parhaan joukossa. Hopeaa sai HSL ja voittaja oli tänä vuonna Ikea. 

OP:lla uusista toimintamalleista ja muutoksen johtamisesta vastaava Heini Dahlström oli paikan päällä julkistustilaisuudessa vastaanottamassa palkintoa Kulttuuritehdas Korjaamolla 24.10.2019. 

- Olemme tehneet pitkäjänteistä työtä asiakaskokemuksen kehittämiseksi ja tuntuu mukavalta saada siitä tunnustusta asiakkailtamme. Palkinto kuuluu koko henkilöstöllemme sekä osuuspankeille ympäri Suomen. Yhdessä pidämme asiakkaistamme huolta joka päivä, sanoo Heini.