Uudistamme säästämisen ja sijoittamisen palveluitamme

Soitamme säästäjä- ja sijoittaja-asiakkaille 11.9. alkaen

Säästämisen ja sijoittamisen palveluiden uudistuksiin liittyen soitamme monille asiakkaillemme loppuvuoden aikana 11.9.2017 alkaen. Käytännössä uudistukset tarkoittavat sinulle yhtä selkeää säästämisen ja sijoittamisen palvelukokonaisuutta niin rakenteen kuin hinnoittelunkin osalta.

Puhelussa kutsumme sinut tapaamiseen nykyisten käytössä olevien pankkipalveluidesi sopivuuden tarkistamiseksi ja uuden maksuttoman OP Säästämisen ja sijoittamisen sopimuksen tekemiseksi. Voit hoitaa asian myös verkkoneuvottelun avulla kotisohvaltasi. Silloin lähetämme sinulle sopimuksen sähköisen allekirjoituspalvelun kautta hyväksyttäväksi. Palvelu toimii kaikkien pankkien verkkopalvelutunnuksilla.

Miksi soitamme?

Sopimuksen tekemisen taustalla vaikuttaa vuoden 2018 alussa voimaan astuva Euroopan laajuinen sijoittajan-suojaa parantava MiFID II –sääntely. OP varautuu tämän sääntelyn tuomiin muutoksiin uudistamalla palveluita ja sopimusehtoja.

Mitä hyötyä sopimuksesta on sinulle?

Uudessa OP säästämisen ja sijoittamisen sopimuksessa sovimme kanssasi sijoituspalveluistasi ja niiden ehdoista. Tekemällä sopimuksen pystymme jatkossakin antamaan sinulle sijoitusneuvontaa ja tarjoamaan entistä paremmin juuri sinulle sopivia tuotteita. Tulet saamaan myös nykyistä selkeämmän raportoinnin ja helpotusta uusien palveluiden käyttöönottoon.

Huomaathan, ettemme koskaan tiedustele verkkopalvelutunnuksia tai salasanoja. Ne on tarkoitettu vain omaan käyttöön, ja niitä ei koskaan pidä luovuttaa kenellekään toiselle. OPlta saapuvan soiton tunnistat numerosta 010 252 0500.

Lisätietoja saat soittamalla OP 0100 0500 -puhelinpalveluumme (ma–pe klo 8–22, pvm/mpm).