Kiitos vastauksestasi

Tack för ditt svar!

Jag ser mycket fram emot att få träffas. Nedan några nyttiga tankar inför mötet:

Jag svarar gärna på exempelvis dessa frågor:

  • Hurdan vore den bästa partnern för mitt företag? Som kund har du säkert önskemål om vad du vill ha. Det är bra om vi redan inledningsvis befinner oss på samma våglängd gällande samarbetet, och hur tjänsten upplevs och känns.
  • Hur skiljer sig aktörerna inom försäkringsbranschen sig från varandra? Du är säkert intresserad av vad just ditt företag behöver, och inte huruvida den som tillhandahåller tjänsten kan räkna upp alla produkter eller allt det finstilta från pärm till pärm.
  • Hur hjälper vi ditt företag att bära dess risker? Frågorna om ditt företags affärsverksamhet och siffrorna är avgörande med tanke på rätt resultat. Att enbart kopiera de nuvarande försäkringarna kan leda till fel resultat, även om prislappen ser bra ut. Ditt företags behov ändras kontinuerligt.
  • Hur ofta blir jag kontaktad, förutom när fakturan skickas? Som företagare fokuserar du på affärsverksamheten och din försäkringspartners uppgift är att aktivt vara med och stötta den.

Alla idéer om det kommande samarbetet intresserar mig.