Kiitos vastauksestasi

Kiitos vastauksestasi!

Odotan kovasti tapaamistamme. Alla muutamia ajatuksia, joista on hyötyä tapaamisessamme:

Mielelläni vastaan sinulle esimerkiksi näihin kysymyksiin:

  • Millainen olisi paras kumppani yritykselleni? Asiakkaana sinulla on varmasti odotus siitä, mitä haluat. Kannattaakin jo alkuun katsoa, että olemme samalla aallon pituudella yhteistyön tekemisestä, miltä palvelu tuntuu ja maistuu.
  • Miten vakuutusalan toimijat eroavat toisistaan? Sinua varmaan kiinnostaa juuri se mitä yrityksesi tarvitsee, eikä se, osaako palveluntarjoaja luetella kaikki tuotteet tai kaikki pienellä präntätyt asiat kannesta kanteen.
  • Miten autamme yritystäsi kantamaan sen riskit? Kysymykset yrityksesi liiketoiminnasta ja luvuista ovat ratkaisevia oikean lopputuloksen kannalta. Pelkkä nykyisten vakuutusten kopiointi voi johtaa väärään lopputulokseen, vaikka hintalappu näyttäisikin somalta. Yrityksesi tarpeet muuttuvat jatkuvasti.
  • Kuinka usein minuun ollaan yhteydessä muuten kuin laskuja lähettämällä? Yrittäjänä keskityt liiketoimintaasi ja vakuutuskumppanisi tehtävä on olla aktiivisesti mukana tukemassa sitä.

Kaikki ideasi tulevalle yhteistyölle kiinnostavat minua!