Yhteystiedot myyjäliikkeille

Autot

Puh. 010 252 5100
yritysautopalvelut@op.fi

Kone- ja laiterahoitus

Puh. 010 252 5588
investointirahoitus@op.fi
leasing@op.fi

Kerta- ja tililuotto, Mastercard -korttirahoitus

Puh. 010 252 2870
kuluttajarahoitus@op.fi

 

Henkilöasiakkaiden yhteystiedot OP Yrityspankin asiakaspalveluun.


Tule yhteistyökumppaniksi

Ota meihin yhteyttä ja kerro yrityksesi toiminnasta lyhyesti. Asiantuntijamme etsivät yrityksellesi sopivimmat myynnin rahoituksen tarkaisut.

Valitsemalla OP:n yhteistyökumppaniksi varmistat, että sinulla ja yritykselläsi on aina käytössä markkinoiden parhaat ratkaisut asiakkaidesi rahoitustarpeisiin. OP:lla on yli kaksi miljoonaa omistaja- asiakasta, joten asiakasrahoitusten tarjonnassa OP on monesti luonnollinen valinta.

yritysautopalvelut@op.fi
010 252 5100

Voit hakea tilanteen niin vaatiessa leasing- tai investointirahoitussopimuksiin kolmen tai maksimissaan kuuden kuukauden mittaista muutosta maksuohjelmaan.

Muutos toteutetaan joko jatkamalla sopimusaikaa tai siirtämällä muutoksen aikaisten maksuerien lyhennysosuudet erääntymään tämän jakson jälkeisiin maksueriin. Myönnetyn muutosjakson aikana laskutetaan kuitenkin vähintään maksuerän koron osuus, laskupalkkio sekä mahdolliset sopimukseen liittyvät arvonlisävero, vakuutukset, lisäpalvelut tai muut toimenpidepalkkiot. Vuokrasopimuksissa voimme pienentää vuokraerän väliaikaisesti noin kolmannekseen nykyisestä.

Voit hakea leasing- tai investointirahoitukseen maksuohjelmanmuutosta osoitteessa: https://rahoitus.op.fi/lyhennysvapaa.

Jos yrityksen viimeisimmästä tilinpäätöksestä on kulunut yli 6 kuukautta, pyydämme lisäksi lähettämään kuluvasta tilikaudesta väliajon sähköpostiin: sopimusmuutos@op.fi.

Käsittelemme maksuohjelman muutoshakemukset saapumisjärjestyksessä. Tällä hetkellä käsittelyssä on hieman ruuhkaa, joten odotathan rauhassa. Olemme yhteydessä sähköpostitse, kun hakemus on käsitelty.

Kuinka kauan lähettämäni maksuohjelman muutoshakemuksen käsittely kestää?

Valitettavasti palvelussa on ruuhkaa, sillä poikkeustilanne on lisännyt hakemusten määrää. Pyrimme vastaamaan jokaiseen hakemukseen mahdollisimman pian. On hyvä kuitenkin varautua joidenkin päivien tai jopa viikkojen odotusaikaan. Teemme kaikkemme hakemusten käsittelyn tehostamiseksi. Pahoittelemme asiaa ja toivomme asiakkailtamme kärsivällisyyttä ja ymmärrystä.