Muutoksia yritysasiakkaiden palvelumaksuihin 1.4.2020

Osa yritysasiakkaiden palvelumaksuista ja palvelujen nimistä muuttuu 1.4.2020. Osuuspankkien yritysasiakkaat saavat tarkemmat tiedot muutoksista verkkoviestinä tai kirjeenä helmikuun aikana.

Hinnoittelua tarkistetaan ajoittain kustannuksia vastaavaksi

Palveluiden parantaminen ja ylläpitäminen maksavat, minkä vuoksi hinnoittelua täytyy ajoittain tarkistaa kustannuksia vastaavaksi, toteaa OP:n pankkitoiminnan pk-yritysasiakkaista vastaava johtaja Heikki Peltola.

- Esimerkiksi maksuliikkeessä isona uudistuksena on siirtyminen vaiheittain reaaliaikaisuuteen, jolloin rahat liikkuvat pankista toiseen sekunneissa vuorokauden ympäri, jokaisena päivänä. Lähtevien maksujen hintoihin tulee muutoksia, mutta samaan hintaan yritys saa myös reaaliaikaiset SEPA pikasiirrot.

- Käteispalveluiden hintoja olemme myös nostaneet jonkin verran, jotta palvelumaksut vastaisivat paremmin käteisen käsittelystä syntyviä kustannuksia. Suurin osa hinnastomme hinnoista pysyy kuitenkin ennallaan, Peltola kertoo.

Koko 1.4.2020 voimaan tuleva yritysasiakkaiden suositushinnasto on helmikuun alusta lähtien saatavana konttoreistamme. Lisätietoa yritysasiakkaiden palvelumaksuista saat verkkoviestillä, soittamalla puhelinpalveluumme 0100 05151 (ma–pe klo 8–18, pvm/mpm) tai käymällä osuuspankin konttorissa.

Myös henkilöasiakkaiden hintoihin tulee muutoksia 1.4.2020. 

OP