Puhelinpalveluissa palataan normaaleihin aukioloaikoihin

Palaamme 1.9. alkaen useissa puhelinpalveluissamme normaaleihin aukioloaikoihin. Kevään poikkeusaikojen jälkeen palvelemme jälleen myös iltaisin.

Pankkipalvelut henkilöasiakkaille

  • Henkilöasiakkaiden puhelinpalvelu 0100 0500 palvelee päivittäisissä raha-asioissa ja korttiasioissa 1.9. alkaen arkisin kello 8-19.

Maksukorttien sulkupalvelu palvelee edelleen 24 h numerossa 0100 0555. Varallisuudenhoidon puhelinpalvelu ja yritysasiakkaiden puhelinpalvelu palvelevat arkisin kello 8-16 myös 1.9.2020 jälkeen.

Pankkiasioinnin puhelinlinja erityistukea tarvitseville palvelee jatkossakin

Kevään poikkeustilanteessa avaamamme puhelinpalvelu erityistukea tarvitseville jatkaa palveluaan. Erityistukea tarvitsevia ovat esimerkiksi yli 70-vuotiaat, kehitysvammaiset ja edunvalvottavat, joilla ei ole käytössään verkkopankkia tai maksukorttia ja jotka tarvitsevat tukea päivittäisten pankkiasioidensa hoidossa. Palveluun voit soittaa myös erityistukea tarvitsevan läheisesi puolesta.

Palvelu on auki arkisin kello 9-16 numerossa 010 252 9627.

Vakuutuspalvelujen puhelinpalvelut palvelevat 1.9. alkaen seuraavasti:

Vakuutuspalvelut

  • Henkilöasiakkaiden puhelinpalvelu 0303 0303 arkisin kello 8-19.
  • Yritysasiakkaiden puhelinpalvelu 0303 0303 arkisin kello 8-18.
  • Lakisääteisten vakuutusten puhelinpalvelu 0100 5335 palvelee henkilöasiakkaita arkisin kello 8-19 ja yritysasiakkaita kello 8-18.
  • Korvausasiasiat 0303 0303 arkisin kello 8-18.
  • Vakuutusten verkko-ostajan tuki 010 253 6139 palvelee arkisin kello 8-18.
  • Vakuutussäästämisen ja OP-Henkivakuutuksen puhelinpalvelu 010 253 6100 palvelee arkisin kello 8-18.

Hätäpalvelunumerot palvelevat edelleen 24 h ja Terveysmestaripalvelu kello 7-23.

Puhelinpalveluidemme kaikki yhteystiedot ja aukioloajat löydät asiakaspalvelumme sivuilta: