Chat on monesti nopein tapa saada vastaus askarruttaviin pankkiasioihin. Henkilöasiakkaana saat Opotilta apua päivittäisiin raha-asioihin, säästämiseen ja sijoittamiseen, lainoihin ja rahoittamiseen, vakuutusasioihin sekä etuihin.
Yritysasiakkaana saat Opotilta apua päivittäisiä pankkiasioita, tilejä ja maksamista koskevissa kysymyksissä.
Näin löydät chatin
Henkilöasiakkaana löydät chatin monen op.fi-sivun alalaidasta ja henkilöasiakkaiden asiakaspalveluosiosta sekä OP-mobiilin Muut-osiosta. Jos olet kirjautunut op.fi-palveluun, löydät chatin myös palvelun yläreunasta.
Yritysasiakkaana löydät chatin yritysasiakkaiden asiakaspalvelusosiosta. Kun kirjaudut op.fi-palveluun, löydät chatin monen sivun alalaidasta.
Asiakasneuvojamme tavoitat chatista arkisin
Chat-robotti Opotti auttaa henkilö- ja yritysasiakkaita ympäri vuorokauden.
Asiakasneuvojamme auttavat chatissa:
- henkilöasiakkaita ma–pe klo 8–22 (sijoittaminen 8–19, vakuutusasiat 8–17)
- yritysasiakkaita ma–pe klo 8–16