Laaja käyttökatko verkkopalveluissa ja maksamisessa 10.-11.10.

Palveluissamme on huoltotöistä johtuva ja asiointiin vaikuttava käyttökatko la 10.10. klo 22 – su 11.10. klo 14 välisenä aikana. Poikkeuksellisesti palvelumme ovat siis poissa käytöstä myös sunnuntaina päivällä. Katkon aikana muun muassa op.fi-palvelu, OP-mobiili ja OP-yritysmobiili sekä kassanhallinnan ja verkkomaksamisen palvelut eivät ole käytössä.  

OP-Visa –korttien debit-tapahtumissa, Mastercard-korttien tapahtumissa ja käteisnostoissa Otto-automaateilla voi esiintyä häiriöitä. OP-Visa -korttien credit-tapahtumat esimerkiksi kaupoissa ja huoltoasemilla toimivat normaalisti. Lisäksi käteistalletukset eivät toimi katkon aikana.  

Huoltotyöt liittyvät palveluiden ylläpitoon ja kehittämiseen ja niillä takaamme laadukkaat palvelut asiakkaillemme myös tulevaisuudessa. Pahoittelemme niiden aiheuttamaa haittaa. 
 

Palvelut, jotka ovat poissa käytöstä la 10.10. klo 23.00 - su 11.10. klo 14.00:  

  • op.fi-palvelu  
  • OP-mobiili  
  • OP-yritysmobiili  
  • Pivo  
  • Siirto-maksut  
  • Verkkomaksaminen tililtä tai kortilta sekä maksujen vahvistaminen Mobiiliavaimella/avainlukulistalla  
  • Tunnistautuminen OP:n tunnuksilla viranomaisten palveluihin kuten OmaVeroon ja Kelaan  
  • Ulkopuoliset palvelut, joissa voi maksaa verkossa OP:n tililtä tai tarkastella OP:n tilitietoja  
  • Yrityksen pankkiyhteyskanava (Web Services) 

 

Palvelut, jotka ovat poissa käytöstä la 10.10. klo 22.00 – su 11.10. klo 14.00:  

  • OP-Saavutettava  
  • Kassanhallintapalvelut 
  • Myyjäliikepalvelut 
  • Yrityspalvelutunnukset 
  • Sähköinen allekirjoitus -palvelu (allekirjoitus.op.fi)