Riskiryhmien asiointi OP Helsingin konttoreissa ja puhelinlinja erityistukea tarvitseville

Hyvä Asiakas
 
Asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveys on meille ehdottoman tärkeää. Pankkikonttoreissa tapahtuu paljon asiakaskohtaamisia ja haluamme varmistaa mahdollisimman turvallisen asioinnin erityisesti riskiryhmiin kuuluville asiakkaillemme. Asiointi on turvallisinta digitaalisissa asiointikanavissamme, joita suosittelemme käyttämään ensisijaisesti koronaviruspandemian aikana.
 
Jos kuitenkin asiointi konttorissa on välttämätöntä, OP Helsinki tarjoaa osassa toimipisteissään riskiryhmille kassapalveluita arkiaamuisin, jolloin tilamme ovat asiointipisteiden avautuessa puhtaimmillaan. 
 
Mikäli kuulut riskiryhmään, pyydämme sinua keskittämään asiointisi seuraaviin toimipisteisiin:
 
• Helsinki: Mikonkadun konttori ma-to klo 9.00 – 11.00, pe klo 10.00 – 12.00
• Espoo: Sellon konttori klo 10.00 – 12.00
• Vantaa: Tikkurilan konttorin kassapalvelut klo 10.00 – 12.00
 
Huomaathan, että joudumme koronaviruspandemian aikana rajoittamaan yhtäaikaisesti samassa tilassa palvelua odottavien asiakkaiden määrää. 


Oma puhelinlinja erityistukea tarvitseville ja heidän läheisilleen

Autamme ja opastamme nyt numerossa 010 252 9627 erityistukea tarvitsevia ja heidän läheisiään arkisin klo 9–16. Haluamme varmistaa, että erityistukea tarvitsevien pankkiasiointi on sujuvaa myös vallitsevassa poikkeustilanteessa.

Erityistukea tarvitsevia ovat esimerkiksi yli 70-vuotiaat, kehitysvammaiset ja edunvalvottavat, joilla ei ole käytössään verkkopankkia tai maksukorttia. Myös läheiset voivat soittaa heidän puolestaan tähän poikkeustilanteessa avattuun puhelinlinjaan. Opastamme numerossa päivittäisen maksamisen asioissa. Linja on auki toistaiseksi ja palvelemme numerossa suomeksi.

Puhelun hinta numeroon 010 252 9627 on kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 e/puhelu + 0,167 e/min (hinta sisältää ALV:n).

Henkilöasiakkaiden asiakaspalvelunumero palvelee kaikkia asiakkaitamme.

 
OP Helsinki