Suosimme digitaalista asiointia

Meille OP Helsingissä asiakkaidemme ja työntekijöidemme terveys ja hyvinvointi on erittäin tärkeää. Pankkikonttoreissamme tapahtuu paljon asiakaskohtaamisia ja haluamme varmistaa mahdollisimman turvallisen asioinnin asiakkaillemme.

Asiointi on mahdollista kaikissa toimipisteissämme, ja olemme ottaneet huomioon hygieniaan sekä turvallisuuteen liittyvät suositukset. Toivomme kuitenkin, että koronaviruspandemian aikana asiakkaamme suosisivat mahdollisuuksien mukaan digitaalisia palveluitamme. Voit hoitaa pankki- ja vakuutusasioitasi kätevästi OP-mobiilissa ja op.fi-palvelussa vuorokauden ympäri.

Ajan varaaminen puhelin- tai verkkoneuvotteluun onnistuu edelleen normaalisti. Puhelinpalvelumme OP 0100 0500 palvelee sinua arkisin klo 8 - 16. Voit myös lähettää viestin op.fi-palvelussa tai OP-mobiilissa.

Erityistukea tarvitsevia ja heidän läheisiään palvelemme numerossa 010 252 9627 arkisin klo 9-16. (Puhelun hinta on kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 e/ puhelu + 0,167 e/min (hinta sisältää ALV:n).

Toivomme, että vältät asiointia toimipisteissämme, mikäli tunnet olosi kipeäksi.

 

Ystävällisin terveisin,

OP Helsinki