Suosimme digitaalista asiointia

Meille OP Helsingissä asiakkaidemme ja työntekijöidemme terveys ja hyvinvointi on ehdottoman tärkeää. Pankkikonttoreissa tapahtuu paljon asiakaskohtaamisia ja haluamme varmistaa mahdollisimman turvallisen asioinnin asiakkaillemme.

Asiointi on turvallista konttoreissamme ja olemme auki myös kesällä. Suosi koronaviruspandemian aikana mahdollisuuksien mukaan digitaalisia palveluitamme. Voit varata ajan puhelin- tai verkkoneuvotteluun edelleen normaalisti ja hoitaa pankki- ja vakuutusasioitasi kätevästi OP-mobiilissa ja op.fi-palvelussa vuorokauden ympäri.

Puhelinpalvelumme OP 0100 0500 palvelee sinua arkisin klo 8 - 16. Voit myös lähettää viestin op.fi-palvelussa tai OP-mobiilissa.

Erityistukea tarvitsevia ja heidän läheisiään palvelemme numerossa 010 252 9627 arkisin klo 9-16. (Puhelun hinta on kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 e/ puhelu + 0,167 e/min (hinta sisältää ALV:n).

Toivomme, ettet tule toimitiloihimme, mikäli tunnet olosi kipeäksi. 

Ystävällisin terveisin,

OP Helsinki