Tärkeää tietoa asiakasneuvotteluista koronavirusepidemian aikana

Voit hoitaa kanssamme pankki- ja vakuutusneuvottelut helposti puhelimella tai verkon kautta koronavirusepidemiasta huolimatta. Suosituksia asiointiin ja lisätietoa ajan varaamisesta löytyy seuraavan linkin takaa: Lisätietoa ajanvarauksesta.

Mikäli olet sopinut tapaamisesta asiantuntijan kanssa toimipaikassamme, voit vaihtaa aikasi etäneuvotteluajaksi (puhelin- tai verkkoneuvottelu) ottamalla yhteyttä henkilöön, jonka kanssa olet sopinut tapaamisesta. Kaikkien asiantuntijoidemme suorat numerot löydät seuraavasta osoitteesta: op.fi/opkainuu/soitasuoraan.

Olemme toistaiseksi peruneet kaikki omat tilaisuutemme sekä osallistumisen yhteistyökumppaneiden järjestämiin tilaisuuksiin.

Seuraamme ja noudatamme viranomaisten ja OP Ryhmän ohjeistuksia koronaviruksesta. Jos olet oleskellut ulkomailla, altistunut virukselle tai sinulla on epäily tai oireita sairaudesta, emme voi ottaa sinua vastaan pankkimme tiloissa. Haluamme huolehtia sekä asiakkaidemme että työntekijöidemme terveydestä ja samalla antaa tukemme suomalaiselle terveydenhuollolle minimoimalla tartuntariskin.

Lue lisää koronaviruksen vaikutuksista pankki-ja vakuutuspalveluihin seuraavan linkin kautta, jonne on koottu OP Ryhmän kaikki ajankohtaiset tiedotteet asiaan liittyen.

Koronaviruksen vaikutukset pankki- ja vakuutuspalveluihin

   

OP asiakaspalvelu palvelee numerossa 0100 0500 (ppm/mpm) ma-pe klo 8-16.

 

Yhdessä hyvä tulee.

OP Kainuu