Päivitetty 27.5./Rajoituksia asiointiin koronavirusepidemian vuoksi

Asiakkaidemme ja henkilöstömme terveys on meille ehdottoman tärkeää. Siksi siirrämme kaiken mahdollisen asioinnin digitaalisiin kanaviimme. Asioithan pankin sisällä vain välttämättömässä tilanteessa.

Haminan konttorissa on poikkeavat aukioloajat 31.7. saakka

Palvelemme arkisin:

  • Kassa- ja neuvontapalvelut klo 10.00 - 13.00
  • Ajanvarausasiakkaat klo 10.00 - 16.30
  • Toivomme yritysasiakkaiden noutavan tilatut vaihtorahat arkisin klo 13 mennessä.

Olemme rajoittaneet konttoreissamme kassa- ja neuvontapalveluissa kerralla olevien asiakkaiden määrää

Haminan ja Kotkan konttorit: 10 henkilöä

Kouvolan konttori: 1.6. alkaen 15 henkilöä (aiemmin 10 henkilöä)

  • Desinfioithan kätesi, kun tulet konttorille.
  • Jonotathan ulkopuolella väljästi.
  • Kouvolan konttorille sisäänkäynti vain Tavarakadun puolelta.

Suosituksia asiointiin:

  • Voit hoitaa pankki- ja vakuutusasioitasi OP-mobiilissa ja op.fi-palvelussa.
  • Neuvotteluja voimme käydä kanssasi puhelimitse.
  • Suosithan maksamisessa korttia käteisen sijaan.
  • Käteistä voit nostaa esimerkiksi Otto-automaateilta.
  • Jos maksat laskujasi konttorissa, on hyvä siirtyä suoramaksuun. Autamme mieluusti suoramaksun käyttöönotossa. 
  • Jätäthän maksupalvelukuoret lähimpään postilaatikkoon.
  • Ohjeet vahinkotilanteisiin löydät osoitteesta vahinkoapu.pohjola.fi

Noudatathan viranomaisten suosituksia ja pysyt kotona, jos olet palannut ulkomailta 14vrk sisällä tai sinulla on lieviäkin flunssan oireita.

Pahoittelemme poikkeustilanteesta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.