Tavataan turvallisesti toimipisteissämme


Asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveys on meille ehdottoman tärkeää. 
Pankkiemme kassapalveluissa tapahtuu paljon asiakaskohtaamisia ja asiointi 
erityisesti riskiryhmiin kuuluville pitää olla mahdollisimman turvallista. 

Asiointi on turvallisinta digitaalisissa asiointikanavissamme, joita suosittelemme 
käyttämään ensisijaisesti koronaviruspandemian aikana. 

Valitse sinulle sopivin tapa maksaa laskut >

Vaatiiko asiasi konttorissa käyntiä?

Kassapalveluita ovat käteisen nosto ja talletus, laskun maksaminen, shekin asettaminen ja lunastus, maksuosoituksen lunastus ja matkavaluutan ostaminen, myynti tai tilaus. Muiden palveluiden osalta toimipisteidemme palvelut ovat käytettävissä ajanvarauksella arkisin 8-20, lauantaisin 9-16. 

Voit varata ajan puhelinneuvotteluun tai konttoriin op.fi-palvelussa tai puhelimitse 0100 0500 (ma–pe 8–16, lainat, luotot ja asunnot ma–pe 8–19).

Henkilöasiakkaiden ajanvaraukseen >

Aukioloaikojen kaksi ensimmäistä tuntia on varattu ensisijaisesti riskiryhmille. 
Riittävien turvavälien vuoksi voimme tarvittaessa joutua rajoittamaan
odotustilan henkilömäärää. Noudatathan asioidessasi terveysviranomaisten suosituksia: 

  • Käytä kasvomaskia
  • Muista pitää turvaväli
  • Tervehdi ilman kättelyä
  • Ethän asioi konttoreissamme, jos sinulla on lieviäkin flunssan oireita.  

Lisätietoa kasvomaskisuosituksesta löydät THL:n sivuilta.

Kassapalvelun aukioloajat (OP Tampere)

Hämeenkyrön toimipiste ke klo 10-16.30 
Lempäälän toimipiste ti klo 10-16.30 
Ylöjärven toimipiste to klo 10-16.30 
Tampere, päätoimipiste ma-pe 10-16.30
Nokia, os. Kauppakatu 8 ma ja pe 10-16.30

Poikkeukselliset aukioloajat >

Käteisen nosto ja talletus kätevästi kauppareissulla

Voit nostaa käteistä OP-Visa-kortillasi K-ruokakauppojen, R-kioskien, Tokmannin ja Neste-palveluasemien kassoilta sekä Otto.-automaateilta ympäri Suomen. Tunnistat nostopaikan Osta & Nosta -tunnuksesta. OttoPlus.- ja TalletusOtto.-automaateilla voi käteisen nostamisen lisäksi myös tallettaa käteistä.

Kysy lisää – neuvomme mielellämme sinulle parhaiten sopivan tavan hoitaa asioitasi.

Askarruttaako jokin pankki- tai vakuutusasioissa?

Autamme ja opastamme numerossa 010 252 9627 erityistukea tarvitsevia ja heidän läheisiään arkisin klo 9–16.

Olemme koonneet koronavirukseen liittyvät uutiset ja ohjeet pankki- ja vakuutusasioista asiakkaidemme tueksi.

Siirry lukemaan uutisia ja ohjeita >

Jos digitaalisten palveluidemme käyttö ei ole sinulle kovin tuttua, tutustu laatimaamme aloittelijan oppaaseen.

Siirry aloittelijan oppaaseen >

Löydät op.fi-palvelusta myös chat-asiakaspalvelun ja vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.

Siirry avaamaan chat tai lukemaan vastauksia >