Asiointimuutokset koronapandemian aikana OP Tornion konttorissa

Asiointi siirretään digitaalisiin kanaviin sekä puhelin- ja verkkoneuvotteluihin. Kassapalveluissa palvellaan ensimmäisen tunnin ajan klo 10-11 riskiryhmiin kuuluvia ja sen jälkeen muita asiakkaita. Konttorissa voi asioida maksimissaan 10 henkilöä kerrallaan.

Turvaamme muutoksilla pankkiasioinnin jatkuvuuden

Asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveys on meille erittäin tärkeää ja turvataksemme myös palveluidemme jatkuvuuden, siirrämme kaiken asioinnin digitaalisiin kanaviimme op.fi ja OP-mobiili sekä ajanvaraukset puhelin- ja verkkoneuvotteluiksi.

Tilaa pankkikortti

Jos sinulla ei ole käteisen rinnalla käytössä vielä pankkikorttia, tilaa se nyt OP puhelinpalvelusta 0100 0500. Käteisen käsittelystä kannattaa nyt luopua ja siirtyä korttimaksamiseen. Opastamme mielellämme uuden kortin käyttämisessä. Jos silti tarvitset myös käteistä, kortilla saat nostettua rahaa paitsi automaateista myös ostosten yhteydessä K-ryhmän ruokakaupoissa, Tokmanneissa, Neste-palveluasemilta sekä R-kioskeilta.

Laskut suoramaksuun tai maksupalveluun

Jos maksat laskuja pankin kassapalveluissa, nyt on aika siirtyä suoramaksun tai maksupalvelun käyttöön. Suoramaksussa laskuttaja lähettää sinulle postissa paperilla ilmoituksen maksuista, jotka veloitetaan tililtäsi eräpäivänä. Sovi suoramaksusta OP asiakaspalvelun kanssa.

Asioi pankissa vain terveenä

Noudata viranomaisten suosituksia ja pysy kotona, jos olet esimerkiksi palannut ulkomailta 14 vrk sisällä tai sinulla on lieviäkin flunssan oireita. Huomioithan myös, että näin tartuntataudin aikana emme kättele.

Palvelukanavamme:

Puhelinpalvelumme palveluaika on lyhennetty väliaikaisesti 24.3. alkaen. Kaikki puhelinpalvelumme ovat avoinna arkisin klo 8-16. 

Pankkipalveluiden henkilöasiakkaiden Chat-palvelu toimii tavalliseen tapaan klo 19 asti. Korttien sulkemisessa palveleva OP Sulkupalvelu palvelee tavalliseen tapaan 24 h numerossa 0100 0555. Muutos ei koske vakuutusasiakkaiden 24 h vuorokaudessa palvelevia hätäpalvelunumeroita eikä Terveysmestaripalvelua. Jos asiasi ei ole kiireellinen, toivomme että olet yhteydessä myöhemmin.

Valtakunnallinen OP puhelinpalvelu
0100 0500 (mpm/pvm)

Valtakunnallinen OP yritysasiakaspalvelu
0100 05151 (mpm/pvm)

Digitaaliset kanavamme käytössäsi vuorokauden ympäri:
op.fi  |  OP-mobiili  |  OP-yritysmobiili

Pohjola Vakuutuksen asiakaspalvelu
0303 0303 (mpm/pvm)

Vahinkoasioissa apunasi on vuorokauden ympäri Pohjola Vahinkoapu OP-mobiilissa tai linkistä alta: