Haluamme omalla toiminnallamme ehkäistä virusinfektioiden leviämistä ja olemme ohjeistaneet henkilöstömme toimimaan siten, että asiakkaidemme on mahdollisimman turvallista asioida kanssamme.
Erityisen hyväksi asiakkaamme ovat nyt todenneet puhelin- ja verkkoneuvottelut, kuvassa Emma on juuri aloittanut verkkoneuvottelun asiakkaan kanssa.
Varaa aika Vaasan Osuuspankin asiantuntijalle puhelin- tai verkkoneuvotteluun: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/asiakaspalvelu/ohjeet-ja-tuki/pankkipalvelut
Huomioithan ohjeistuksemme koronaviruksen varalta: epidemia-alueilta tulevia henkilöitä emme voi ottaa vastaan pankkimme tiloihin. Seuraamme ja noudatamme pankissamme THL:n ja OP Ryhmän ohjeistuksia.
Erityisen hyväksi asiakkaamme ovat nyt todenneet puhelin- ja verkkoneuvottelut, kuvassa Emma on juuri aloittanut verkkoneuvottelun asiakkaan kanssa.
Varaa aika Vaasan Osuuspankin asiantuntijalle puhelin- tai verkkoneuvotteluun: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/asiakaspalvelu/ohjeet-ja-tuki/pankkipalvelut
Huomioithan ohjeistuksemme koronaviruksen varalta: epidemia-alueilta tulevia henkilöitä emme voi ottaa vastaan pankkimme tiloihin. Seuraamme ja noudatamme pankissamme THL:n ja OP Ryhmän ohjeistuksia.