Sisäänkirjautuminen

OP Ryhmä  >  OP Ryhmä  >  Osuuspankit  > OP Keski-Suomi uudistaa palvelumalliaan 1.2.2017 alkaen
 
 

OP Keski-Suomi uudistaa palvelumalliaan 1.2.2017 alkaen

28.11.2016

- Uudella palvelumallilla OP Keski-Suomi haluaa tarjota asiakkailleen parempaa asiakaskokemusta omien asioidensa hoitamiseen. Vapautamme aikaa asiakkaan varaamiin neuvotteluihin, joita he toivovat suurempien hankkeiden läpikäymiseen. Tämä tarkoittaa ajanvarauskäytänteiden kehittämistä ja resursointia yhdessä digipalveluiden kasvavan käytön kanssa. Neuvotteluajan varaamalla asiakkaamme saavat jatkossakin haluamaansa palvelua, kertoo pankinjohtaja Pasi Eronen.

- Asiakkaiden odotukset palvelujen sujuvuudesta kasvavat ja asiointikanavina verkko ja mobiili ovat jo monelle arkipäivää. Niin ikään erilaiset sähköiset palvelut ja sovellukset monipuolistuvat ja tarve ympärivuorokautiseen palvelutarjontaan (24/7) lisääntyy. Päätetyillä toimenpiteillä haluamme vahvistaa pankin toimintavarmuutta ja lunastaa asiakaslupauksen jatkuvasti muuttuvassa toimintaympäristössä, täsmentää Eronen.

OP Keski-Suomi tarjoaa kassapalveluita 1.2.2017 alkaen seuraavasti:

Kauppakatu, Jyväskylä
. Maanantaista perjantaihin klo 10.00-13.00
Joutsa, Laukaa, Saarijärvi, Vaajakoski, Äänekoski
. Maanantai ja torstai klo 10.00-13.00
Seppälä
. Keskiviikko klo 10.00-16.30
Palokka, Hankasalmi, Karstula, Viitasaari
. Tiistai ja perjantai klo 10.00-13.00
Keljo
. Ei kassapalveluita

Asiakasneuvottelut hoidetaan ajanvarauksin palvelu- ja aukioloaikojen puitteissa.

Palveluaika ajanvarauksella kaikissa toimipisteissä 1.2.2017 alkaen
. ma-to klo 8.00-19.00, pe klo 8.00-16.30

Aukioloajat 1.2.2017 alkaen
. Kauppakadun pääkonttorilla ja Palokassa ma-pe klo 10.00-16.30
. muissa palvelupisteissä kassapalvelupäivinä klo 10.00-16.30. Muut palvelut ovat ma-pe saatavilla ajanvara-uksella
. Keljo ma-to klo 11.00-19.00, pe klo 11.00-16.30.

Nykyiset ja uudet palveluajat ja palvelupisteiden aukioloajat löytyvät osoitteesta op.fi/keski-suomi

- Haluamme yhteisöllisen- ja yhteiskuntavastuuroolin mukaisesti turvata laajasti maakunnassamme peruspalvelut erityisesti iäkkäille omistaja-asiakkaille vähintään 2 kertaa viikossa. Heillä ei välttämättä ole mahdollisuutta käyttää sähköisiä palveluitamme. Ennen uuden palvelumallin käyttöönottoa kerromme kaikille kassapalveluiden vakioasiakkaille muutoksesta ja lisäämme yleisesti käytännönläheistä opastusta toimipisteissämme ja kaikissa asiakaskohtaamisissa. Uudella palvelumallilla haluamme varmistaa ja tuottaa ylivertaista asiakaskokemusta erityisesti omistaja- ja kumppaniasiakkaillemme, kertoo toimitusjohtaja Pasi Sorri.

Pankki- ja vakuutusasiat voi jo nyt hoitaa kätevästi sähköisissä OP Ryhmän kanavissa kuten op.fi -verkkopankissa, OP-mobiili - palvelussa ja Pivo-mobiilisovelluksessa. Lisäksi verkkoneuvotteluvaihtoehto omien pankki- ja vakuutusasioiden hoitamiseen on oiva lisä tähän palvelutarjontaan, muistuttaa Eronen.

Maksukorteilla voi nostaa käteistä rahaa Otto- ja TalletusOtto-automaateista, R-kioskeista, K-ketjun päivittäistavaraliikkeistä ja Tokmannin myymälöiden kassalta. Lähimaksaminen korteilla on mahdollista yhä useammassa liikkeessä.

Lisätiedot:
toimitusjohtaja Pasi Sorri p. 010 256 5607
pankinjohtaja Pasi Eronen p. 010 256 5680

www.op.fi/keski-suomi

 

 

Selaimesi ei käytä JavaScriptiä. OP-verkkopalvelu ei välttämättä toimi oikein.
Lue lisää ja ota JavaScript käyttöön