Sisäänkirjautuminen

 >  Usein kysyttyä  >  Tilit ja maksut  > Maksun lisävahvistus ei toimi - Onko sinulla väärä puhelinnumero maksun lisävahvistuksessa?
 
 

Maksun lisävahvistus ei toimi - Onko sinulla väärä puhelinnumero maksun lisävahvistuksessa?

Mikäli haluat vaihtaa maksun lisävahvistukseen liitetyn puhelinnumeron, poista vanha numero ensin maksun lisävahvistuksesta kohdassa Henkilöasiakkaat > Omat tiedot >  Omat yhteystiedot >  Pankkiasiat > Maksun lisävahvistus > Poista. Vahvista puhelinnumeron poistaminen maksun lisävahvistuksesta antamalla verkkopalveluun tekstiviestissä ilmoitettua järjestysnumeroa vastaava avainluku. Puhelinnumeron poistamisen jälkeen voit lisätä uuden puhelinnumeron maksun lisävahvistukseen kohdassa Henkilöasiakkaat > Omat tiedot >  Omat yhteystiedot >  Pankkiasiat > Maksun lisävahvistus > Liitä puhelinnumero maksun lisävahvistukseen.

Jos numero ei ole enää käytössäsi, ota yhteyttä omaan Osuuspankkiisi tai soita 0100 0500 puhelinpalveluun.

 

Selaimesi ei käytä JavaScriptiä. OP-verkkopalvelu ei välttämättä toimi oikein.
Lue lisää ja ota JavaScript käyttöön