op.fi

Sulje
 

Verkkopalvelutunnukset lukossa - Mitä teen, kun verkkopalvelutunnukseni ovat lukossa?

Jos käyttäjätunnuksesi tai avainlukulistasi on mennyt lukkoon omasta näppäilyvirheestäsi, olet saanut siitä ilmoituksen OPn verkkopalvelussa. Ilmoituksessa on kerrottu tunnusten vapautumisen ajankohta (päivämäärä ja kellonaika). Tunnukset vapautuvat käyttöösi 24 tunnin kuluttua. Saat tunnukset käyttöösi nopeammin käymällä henkilökohtaisesti Osuuspankin konttorissa.

Jos ilmoituksessa ei ole mainintaa vapautumisen ajankohdasta, käy henkilökohtaisesti Osuuspankin konttorissa. Ota voimassa oleva henkilöllisyystodistuksesi mukaan.

Epäselvissä tilanteissa ota heti yhteyttä pankkiisi tai OP 0100 0500 puhelinpalveluun (arkisin kello 8-22, pvm/mpm).

Mikäli epäilet, että verkkopalvelutunnuksesi ovat voineet  joutua ulkopuolisen käyttöön tai tietoon, sulje tunnuksesi heti soittamalla puhelinpalveluun tai Sulkupalveluun +358 20 333 (24 h/vrk).