Sisäänkirjautuminen

OP Ryhmä  >  OP Ryhmä  >  Osuuspankit  > Laukaa palvelee uuden palvelumallin mukaisesti
 
 

Laukaa palvelee uuden palvelumallin mukaisesti

13.4.2017

OP Keski-Suomen uusi palvelumalli on ollut voimassa 1.2. lähtien. Uuden mallin mukaisesti pankin toimipisteiden palveluaika ajanvarauksella on maanantaista torstaihin klo 8.00-19.00 ja perjantaisin klo 8.00-16.30. Kaikkiin toimipisteisiin pääsee tuolloin asioimaan, jos asiakkaalla on etukäteen varattu aika. Kassapalveluajat vaihtelevat toimipisteen mukaan. Ajanvarauskäytännöstä ja kassapalveluajoista johtuen ovet ovat useassa toimipisteessä auki vain kassapalvelupäivinä ja tämä saattaa hämmentää osaa asiakkaista. 

Olemme saaneet yhteydenottoja liittyen Laukaan palvelupisteen lopettamiseen. OP Keski-Suomen kaikki toimipisteet palvelevat asiakkaita uuden palvelumallin mukaisesti eikä lopettamispäätöksiä ole tehty. Me OP Keski-Suomessa haluamme edelleen turvata mahdollisuuden pankkiasiointiin mahdollisimman laajasti tarjoamalla kassapalveluita, ilta- ja aamuaikoja ja puhelin- ja verkkoneuvotteluja, sekä keräämällä asiakaspalautteita yhä paremman asiakaskokemuksen saavuttamiseksi. 

Tarjoamme pankki- ja vakuutusasioiden hoitamiseen useita eri kanavia. Asiointi onnistuu op.fi -verkkopankissa, OP-mobiili -palvelussa ja Pivo-mobiilisovelluksessa. Vaihtoehtoja asiakkaille, joilla ei ole omaa verkkopankkia tai älypuhelinta, ovat suoramaksu ja maksupalvelu. Maksukorteilla voi nostaa käteistä rahaa Otto- ja TalletusOtto-automaateista, R-kioskeista sekä K-kauppojen ja Tokmannien kassalta.

Ajanvaraus, palveluajat ja toimipisteiden aukioloajat löytyvät osoitteesta https://uusi.op.fi//web/op-keski-suomi


Lisätiedot:
toimitusjohtaja Pasi Sorri p. 010 256 5607
pankinjohtaja Pasi Eronen p. 010 256 5680

 

Selaimesi ei käytä JavaScriptiä. OP-verkkopalvelu ei välttämättä toimi oikein.
Lue lisää ja ota JavaScript käyttöön