Priserna och villkoren för våra tjänster för företagskunder ändras 1.6.2022

Största delen av vår tariff hålls dock oförändrad.

Vi informerar våra företagskunder om de nya priserna och övriga ändringar i mars–april antingen med ett nätmeddelande i OP-mobilen och tjänsten op.fi eller per brev. 

Om ditt företag använder våra digitala tjänster, kan du se vår gällande tariff i tjänsten op.fi och i OP-mobilen.  

När du loggar in i tjänsten op.fi hittar du tariffen nertill på sidan. I OP-mobilen finns tariffen under Kundrelation. Tariffen kan också fås på våra kontor.  

Vår tariff träder i kraft 1.6.2022 och du kan se den i tjänsten op.fi, i OP-mobilen och på våra kontor från början av maj. Tjänstevillkoren finns på adressen op.fi/villkor

Varför gör vi ändringar i priserna och villkoren? 

Vi förbättrar våra tjänster kontinuerligt, och utvecklingsarbetet kostar. Samtidigt har räntorna varit mycket låga. Därför är vi tidvis tvungna att justera vår prissättning så att den motsvarar kostnaderna.  

Vi riktar emellertid kostnaderna för våra tjänster till de kunder som använder tjänsterna i fråga. De tariffenliga serviceavgifterna går automatiskt från kontot varje månad och de flesta avgifterna i samband med att en tjänst används.

För närmare information, ring kundtjänsten för företagskunder eller kontakta din andelsbank. 

Serviceavgifterna för privatkunder ändras också 1.6.2022.