Ajankohtaista asioinnissa koronavirukseen liittyen

Asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveys on meille ehdottoman tärkeää. Suosittelemme, että hyödynnät digitaalisia palveluitamme. Voit hoitaa pankki- ja vakuutusasioitasi kätevästi OP-mobiilissa ja op.fi-palvelussa vuorokauden ympäri.

Pankkiemme kassapalveluissa tapahtuu paljon asiakaskohtaamisia ja asiointi erityisesti riskiryhmiin kuuluville pitää olla mahdollisimman turvallista. Tämän takia on tärkeää, että kaikki asiakkaat, jotka pystyvät käyttämään esimerkiksi verkkopankkia ja maksukorttia käyttävät näitä palveluita konttoripalveluiden sijaan.

Vaatiiko asiasi konttorissa käyntiä?

Suosittelemme, että varaat ensisijaisesti puhelin- tai verkkoneuvottelun. Jos asiasi kuitenkin vaatii konttorissa käyntiä, noudata terveysviranomaisten suosituksia:

  • Käytä kasvomaskia.
  • Muista pitää 2 metrin turvaväli.
  • Tervehdi ilman kättelyä.

Lisätietoa suosituksista löydät THL:n sivuilta.

Asioi konttorissa vain täysin oireettomana.

Askarruttaako jokin pankki- tai vakuutusasioissa?

Olemme koonneet koronavirukseen liittyvät uutiset ja ohjeet pankki- ja vakuutusasioista asiakkaidemme tueksi.

Jos digitaalisten palveluidemme käyttö ei ole sinulle kovin tuttua, tutustu laatimaamme aloittelijan oppaaseen.

Chat-asiakaspalvelumme on apunasi op.fi-palvelussa ja OP-mobiilissa. Op.fi-palvelusta löydät myös vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.