Muutoksia puhelinpalveluiden aukioloaikoihin 24.3.

Palvelemme 24.3. alkaen pankki-, vakuutus- ja korvausasioinnin puhelinpalveluissa arkisin klo 8-16. Yrityspankin puhelinpalveluiden palveluaika on 9-15.30. Lyhentämällä väliaikaisesti palveluaikojamme turvaamme puhelinpalveluiden saatavuuden asiakkaillemme päivän kiireisimpinä tunteina koronapandemian aikana.

Puhelinpalveluiden palveluaika on 24.3. alkaen 8-16 seuraavissa numeroissa:

Pankkipalvelut

  • Henkilöasiakkaiden 0100 0500 puhelinpalvelu
  • Yritysasiakkaiden 0100 05151 puhelinpalvelu

Henkilöasiakkaiden Chat-palvelu toimii tavalliseen tapaan klo 19 asti. Korttien sulkemisessa palveleva OP Sulkupalvelu palvelee tavalliseen tapaan 24 h numerossa 0100 0555.

Vakuutuspalvelut

  • Vakuutus- ja korvausasioinnin 0303 0303 ja 0304 0506 puhelinpalvelut sekä lakisääteisten vakuutusten puhelinpalvelut
  • Vakuutussäästämisen 010 253 6100, 010 253 6101, 010 253 6106 ja 010 253 6124 puhelinpalvelut

Muutos ei koske 24 h vuorokaudessa palvelevia hätäpalvelunumeroita eikä Terveysmestaripalvelua.

Yrityspankki

Yrityspankin puhelinpalveluissa palveluaika on 24.3. alkaen 9-15.30 seuraavissa numeroissa:

  • Kuluttajarahoitus 010 252 5811
  • Maksuliike (investointirahoituksen laskutus ja asiakaspalvelu) 010 252 5523
  • Autorahoituksen asiakaspalvelu 010252 5843
  • Autorahoituksen asiakaspalvelu (ruotsi) 010252 5843
  • Rekisteröinti 010 252 2860

Jos asiasi ei ole kiireellinen, toivomme että olet yhteydessä myöhemmin.

Tukea pankki- ja vakuutusasiointiin löydät Ohjeet ja tuki –sivuiltamme:

Henkilöasiakkaat

Siirry pankkipalveluiden Ohjeet ja tuki –sivulle

Siirry Pohjola Vakuutuksen Ohjeet ja tuki –sivulle

Yritysasiakkaat

Siirry pankkipalveluiden Ohjeet ja tuki –sivulle

Siirry Pohjola Vakuutuksen Ohjeet ja tuki –sivulle

Tietoa koronaviruksen vaikutuksista asiointiin löydät aihetta koskevasta tietopaketistamme.

Tutustu tietopakettiin