Tarkista ja päivitä tietosi, jotta voimme palvella sinua paremmin

Pyydämme tietojen päivitystä ja tarkistusta, jotta voimme palvella sinua mahdollisimman vastuullisesti ja luotettavasti. Myös laki velvoittaa, että tunnemme asiakkaamme, heidän toimintansa ja päivitämme näitä tietoja säännöllisesti.

Pyydämme sinua tarkistamaan ja täydentämään tiedot muun muassa elämäntilanteestasi ja palvelujen käytöstäsi. Riittävien ja ajan tasalla olevien tietojen avulla voimme myös suojata paremmin rahojasi erilaisia väärinkäytöksiä vastaan. Jos huomaamme, että tiliäsi käytetään tavallisesta poikkeavalla tavalla – esimerkiksi suuriin rahansiirtoihin ulkomaille – pyydämme sinulta lisätietoja varmistaaksemme, että kaikki on kunnossa.

Kun tietosi ovat päivitetty, opimme tuntemaan sinut paremmin ja näin ollen voimme tarjota elämäntilanteeseesi sopivia palveluita ja tuotteita.

Kysymme henkilö- ja asiakastietojasi tyypillisesti silloin, kun tulet asiakkaaksemme ja päivitämme niitä myös säännöllisesti asiakkuutesi aikana. Tietojen antamisen kanssa kannattaa aina olla tarkkana. Huomioithan, että emme koskaan kysy sinulta verkkopankkitunnuksia tai salasanoja sähköpostilla tai puhelimitse.

Milloin olet viimeksi tarkistanut tietosi?

Voit tarkistaa ja päivittää omat tietosi ajan tasalle kirjautumalla op.fi-palveluun.

Siirry kirjautuneena kohtaan Oma profiili > Oma asiointi > Asiakkaan tunteminen > Päivitä tietojasi.

Lue lisää asiakkaan tuntemisesta