My profile

Frequently asked questions

Miksi omassa profiilissa asiakastietoihini tekemäni muutokset eivät näy?

Mihin omat yhteystiedot katosivat op.fi:stä?

Omat yhteystiedot -kokonaisuuden nimi op.fi:ssä on muuttunut omaksi profiiliksi.

Kokonaisuuteen on tullut lisää tietosisältöä, mutta täältä löydät edelleen omat yhteys- ja tuntemistietosi, sopimuspankkisi ja OP-mobiiliin liittyvät laitteesi. Oma profiili on kehityksen alla ja sisältöä ja uusia toiminnallisuuksia lisätään sinne vaiheittain.

Jos päivitän puhelinnumeroani ja sähköpostiani oma profiili -palvelussa, kulkeeko tieto sieltä kaikkiin OP Ryhmän rekistereihin?

Puhelinnumero- ja sähköpostitiedot päivittyvät omasta profiilista OP Ryhmän pankki- ja vakuutustoiminnan sekä varallisuudenhoidon palveluihin.

Osalla liiketoiminnoilla, kuten esimerkiksi Pohjola Sairaalalla ja Pivolla, on erilliset rekisterit, joihin tiedot pitää päivittää erikseen.

Miten pääsen siirtymään omassa profiilissa edelliselle sivulle? En näe palvelussa Takaisin-painiketta.

Pääset navigoimaan edelliselle sivulle käyttämällä selaimesi Takaisin-painiketta. Jos olet päivittänyt tietojasi tai asetuksiasi, muista kuitenkin aina ensin tallentaa muutokset painamalla sivun alareunassa olevaa Tallenna-painiketta.

Which marketing and communication consents and prohibitions can I manage in My profile?

In My profile, you can manage consents to direct electronic marketing. This means that you can choose whether you want to receive topical messages from us by email or by SMSes and notifications to your phone. In addition, My profile includes settings for prohibiting direct mail marketing and telemarketing. In My profile you can also manage cookie settings that are in use when you’re logged into op.fi, and refuse to accept customer surveys.