Joutsenon ja Ruokolahden palvelupisteiden toiminta päättyy
Etelä-Karjalan Osuuspankin Joutsenon ja Ruokolahden palvelupisteiden toiminta päättyy 31.5.2021.
Palvelupisteiden neuvottelupalveluiden ajanvarausten kysyntä on ollut todella vähäistä jo ennen Korona-pandemiaa asiakaskäyttäytymisen muutoksen myötä. Kassapalveluita palvelupisteissä ei ole ollut tarjolla. Korona-pandemian rajoitusten takia palvelupisteet ovat olleet poissa käytöstä.
Palvelupisteiden sulkeminen ei edellytä asiakkailta toimenpiteitä. Esimerkiksi tili- ja lainanumerot säilyvät ennallaan. Asiakkaat voivat neuvotella säästämisestä ja sijoituksista, lainoista, vakuutuksista ja päivittäisistä raha-asioistaan helposti puhelimitse tai verkkoneuvottelun avulla. Halutessaan asiakas voi varata ajan myös konttoreihimme. Koronapandemian aikana puhelin- ja verkkoneuvotteluiden kysyntä on lisääntynyt voimakkaasti.
Palveluaikoihin muutoksia
Kassa- ja vuoronumeropalveluiden kysyntä on selvästi vähentynyt viime vuosien aikana sähköisten palveluiden suosion takia. Mobiilipalvelut ovat entistä monipuolisempia ja helppokäyttöisempiä asiakkaille. Kortti- ja mobiilimaksaminen on yleistynyt kaikissa ikäluokissa.
Nämä syyt ovat vaikuttaneet siihen, että muutamme konttoreiden kassa- ja vuoronumeropalvelujen palveluaikoja 1.6 alkaen.
Lappeenrannan konttori
- Kassa- ja vuoronumeropalvelut ti-pe klo 9.30-12.00, konttorin ovet avoinna ma-pe 9.30-16.30
Imatran konttori
- Kassa- ja vuoronumeropalvelut ja konttorin ovet avoinna ma, ke ja pe klo 9.30-12.00
Parikkalan konttori
- Kassa- ja vuoronumeropalvelut ja konttorin ovet avoinna ti ja pe klo 9.30-12.00
Simpeleen konttori
- Kassa- ja vuoronumeropalvelut ja konttorin ovet avoinna to klo 9.30-12.00
Kaikissa konttoreissa neuvottelupalvelut ajanvarauksella ma-pe klo 9.00-19.00
Palvelupisteiden lakkauttamisella ei ole vaikutusta pankin henkilöstön määrään.
Tukea sähköisten pankkipalveluiden käyttöön
Tukeaksemme asiakkaitamme sähköisten pankkipalveluidemme käytössä olemme verkossa järjestäneet Varmuutta verkkoon -tilaisuuksia. Seuraavat tilaisuudet järjestetään 27.4. klo 10.00 ja klo 15.00 sekä 18.5. klo 10.00. Tilaisuudessa tulevat tutuiksi OP-mobiili ja Mobiiliavain. Lisätietoa tilaisuuksista saa osoitteesta op.fi/etela-karjala.
Asiakas tavoittaa meidät monella eri tavalla
Asiakas voi soittaa suoraan paikalliselle asiantuntijallemme, jättää soittopyynnön tai kysyä apua saman tien chatin avulla op.fi:ssä ja OP-mobiilissa tai lähettää verkkoviestin OP-mobiilista ja op.fi:stä. Koko henkilökuntamme yhteystiedot löytyvät osoitteesta op.fi/etela-karjala.
Annan mielelläni lisätietoja
Petri Krohns
toimitusjohtaja
OP Etelä-Karjala
petri.krohns@op.fi
Puh. 010 258 5801