OP Keski-Suomi käynnisti jälleen OP-mobiilin etäopastukset

Vuosi sitten aloitimme uuden tavan tarjota opastusta OP:n sähköisiin palveluihin asiakkaillemme. Käynnistimme OP-mobiilin etäopastukset, joiden tavoitteena on neuvoa asiakkaita OP-mobiilin käyttöönotossa ja päivittäisten raha-asioiden hoidossa.

Opastusta tarjoamalla voimme varmistaa asiakkaiden turvallisen pankkiasioinnin myös pandemia-aikana. Vastaanotto asiakkailta on ollut myönteistä ja moni on opastuksen myötä saanut tarvitsemansa tuen ja alkusysäyksen OP-mobiilin käyttöönottoon. 

Etäopastustilaisuuksissa OP Keski-Suomen asiantuntijat ovat linjoilla opastamassa ja kertomassa käytönnönläheisesti OP-mobiilin eri toiminnallisuuksista, Mobiiliavaimen käytöstä sekä tietenkin sähköisten palveluiden turvallisuuteen vaikuttavista asioista. Mukaan kuuntelemaan ja oppimaan pääsee tietokoneella tai tablet-laitteella, joten tilaisuuksiin on helppo osallistua ympäri maakuntaa sekä etäasiakkaiden ympäri Suomea. Tilaisuudet ovat maksuttomia ja turvallisia osallistua.

Tänä keväänä järjestämme etäyhteydellä kaikkiaan kahdeksan saman sisältöistä OP-mobiilin opastustilaisuutta. Asiakkaat voivat valita itsellesi sopivimman ajan ja ilmoittautua mukaan oppimaan uutta.

Lisätitoja opastusten ajankohdista ja ilmoittautumisesta löydät täältä:
Omistaja-asiakkaana saat tukea ja opastusta OP:n digitaalisten palveluiden käyttöön

 

Lisätietoja: 
Tilaisuuksien järjestäjät
Mirva Seppälä, asiakkuuspäällikkö p. 010 2565 507
Mira Berlin, asiakkuuspäällikkö p. 010 2565 683