Työnseisauksen aikana pyrimme turvaamaan sekä henkilö- että yritysasiakkaiden tärkeimmät palvelut, kuten verkkopalvelut, korttimaksamisen, käteisautomaattien toiminnan sekä palkkojen, eläkkeiden ja laskujen maksun.
Lakko rajoittaa osuuspankkien konttorien sekä OP:n ja Pohjola Vakuutuksen asiakaspalveluiden aukioloa torstaina 1. helmikuuta 2024.
Lakon vaikutukset OP Kymenlaakson palveluihin
Lakon vuoksi konttoreiden ovet ovat avoinna rajoitetusti. Pyrimme kuitenkin hoitamaan kaikki sovitut aikavaraukset ja kontaktoimaan ajanvarausasiakkaat ennakkoon puhelimitse.
Haminan konttori (Puistokatu 6)
- Konttorin ovet ovat avoinna klo 10-13.
- Tämän jälkeen asiakkaat, joilla on varattu tapaamisaika, noudetaan katutasosta, pankin ja apteekin yhteisestä eteisaulasta.
Kotkan konttori (Kirkkokatu 14)
- Konttorin ovet ovat avoinna klo 10-13.
- Tämän jälkeen asiakkaat, joilla on varattu tapaamisaika, noudetaan pääovelta.
Kouvolan konttori (Kouvolankatu 16)
- Konttorin ovet ovat suljettuina koko päivän ajan.
- Asiakkaat, joilla on varattu tapaamisaika, noudetaan joko Kouvolankadun tai Tavarakadun puolelta sivuovesta. Asiakkaat pyritään kontaktoimaan puhelimitse ennakkoon ja sopimaan sisäänkäynnistä tarkemmin.
Suosittelemme hoitamaan pankki- ja vakuutusasioita mahdollisuuksien mukaan OP-mobiilissa tai op.fi-palvelussa, tai ennen lakkoa tai lakon jälkeen. Palvelemme lakon jälkeen tavalliseen tapaan jälleen perjantaina 2.2.2024.
Viestimme palvelujen toiminnasta op.fi:ssä ja somekanavissa.