Palvelemme sinua joustavasti verkossa, puhelimitse ja palveluaikojemme puitteissa toimipisteissämme Lahdessa, Heinolassa ja Iitissä.
Taloutesi elämänkumppani
OP Päijät-Häme on jäsentensä eli omistaja-asiakkaidensa omistama, kehittyvä pankki. Vuonna 2021 pankin tuloksesta palautui omistaja-asiakkaillemme 3,5 miljoonaa euroa OP-bonuksina, joilla maksettiin esimerkiksi palvelu- ja vakuutusmaksuja.
Taloutesi elämänkumppanina tarjoamme sinulle monipuoliset, vastuulliset ja asiantuntevat palvelut:
-
tilit, maksukortit, verkkopalvelun ja opastusta palveluiden käyttöön
-
luotot ja lainat eri elämäntilanteisiin ja tarpeisiin
-
säästämisen ja sijoittamisen ratkaisut
-
vakuutukset itsesi, perheesi ja omaisuutesi turvaksi
-
OP Koti Päijät-Hämeen tarjoamat kiinteistönvälityspalvelut
-
lakipalvelut perhettä, verotusta ja kiinteistökauppoja koskevissa tilanteissa
-
yksilöllistä varallisuudenhoitoa OP Privatessa
-
kattavat yrityspalvelut maksuliikkeestä vakuutuksiin
Vuoden 2021 lopussa pankillamme oli yhteensä 84 747 asiakasta, joista omistaja-asiakkaita 52 058. Asiakkaita palvelemme 109 finanssialan ammattilaisen voimin.
Toimimme vakaalla perustalla
Toimintaamme ohjaa vakaa arvopohja: ihmisläheisyys, vastuullisuus ja yhdessä menestyminen. Perustehtävämme on luoda kestävää taloudellista menestystä, turvallisuutta ja hyvinvointia omistaja-asiakkaillemme ja toimintaympäristöllemme.
Toimimme eettisesti kestävästi ja vastuullisesti. Tämä näkyy päivittäisissä asiakaskohtaamisissa, vastuullisissa päätöksissä sekä pitkäjänteisessä osallistumisessamme elinvoimaisen Päijät-Hämeen kehittämiseen.