Teemme parhaamme, että asiakkaidemme asiointi remontin aikana on mahdollisimman sujuvaa. Tätä varten olemme tehneet järjestelyjä. Näistä tiedotamme ja opastamme tällä sivustolla. Kiitos, että ymmärrät poikkeustilanteemme.
Remontin aikataulu
Ensimmäisenä remontoidaan kolmannen kerroksen tilat, jossa on aiemmin sijannut mm. yritys- ja lakipalvelut. Tämä vaihe kestää noin 4 kk eli huhtikuuhun saakka.
Kolmannen kerroksen ollessa valmis, remontti siirtyy toiseen kerrokseen. Toisessa kerroksessa on aiemmin otettu vastaan mm. rahoitus- ja varallisuudenhoitoasiakkaita. Kun kerroksen remontti on valmis, tähän kerrokseen siirtyy aiemmin ensimmäisessä kerroksessa olleet info, kassa- ja päivittäispalvelut sekä OP Koti.
Luovumme ensimmäisen kerroksen tiloista remontin yhteydessä ja toimimme jatkossa kahdessa kerroksessa (2. ja 3. kerros).
Saapuminen Trion konttoriin remontin aikana
Saapuessasi tapaamiseen, tule aina konttorin 1. kerroksen aulaan. Kulku aulatilaan tapahtuu kahvila Espresso Housea vastapäätä olevan oven kautta Trion katutasossa. Jää odottamaan aulaan. Yhteyshenkilösi tulee sinua sinne vastaan.
Miten varaan ajan tapaamiselle?
Voit tavata asiantuntijoitamme juuri sinulle sopivalla tavalla.
- Puhelimitse
Kun varaat ajan puhelinneuvotteluun, asiantuntijamme soittaa sinulle sovittuna aikana. - Verkossa
Verkkoneuvottelu asiantuntijamme kanssa käydään Teams-sovelluksessa mobiililaitteella tai tietokoneella kuvan ja äänen välityksellä. Kun kirjaudut sisään OP:n tunnuksella, voit varata ajan verkkoneuvotteluun. - Konttorissa
Jos haluat tavata asiantuntijamme kasvotusten, voit varata ajan konttoriin.
Tapaamisajan saat varattua näppärästi verkosta kirjautumalla op.fi -palveluun tai soittamalla puhelinpalveluumme 0100 0500 (ma–pe 8–16, kortit ma–pe 8–19. Puhelun hinta: pvm/mpm. Hinta koskee myös jonottamista).
Jäikö jokin asia askarruttamaan?
Voit pyytää lisätietoja tai antaa palautetta konttorin uudistushankkeesta sähköpostitse paijat-hameen.viestinta@op.fi.