OP Mäntän Seutu kuva

Tervetuloa asioimaan

OP Pohjois-Häme (viralliselta nimeltään Pohjois-Hämeen Osuuspankki) on vahva ja vakavarainen OP Ryhmään kuuluva pankki. Olemme lähellä asiakasta – pankillamme on neljä toimipistettä neljän kunnan alueella: Mänttä-Vilppulassa, Orivedellä, Juupajoella sekä Keuruulla. Lisäksi palvelemme asiakkaitamme kattavien verkko-, mobiili- ja puhelinpalveluiden kautta.

Saat meiltä kaikki palvelut saman katon alta:

  • päivittäisten raha-asioiden hoidon maksuliikkeestä kortteihin
  • luotot ja lainat eri tarpeisiin
  • säästämisen ja sijoittamisen ratkaisut
  • vakuutukset itsesi, perheesi ja omaisuutesi turvaksi
  • OP Koti Oriveden tarjoamat kiinteistönvälityspalvelut
  • lakipalvelut perhettä, verotusta ja kiinteistökauppoja koskevissa tilanteissa
  • kattavat yrityspalvelut maksuliikkeestä vakuutuksiin.

Olemme sinua varten

OP Pohjois-Häme on omistaja-asiakkaidensa omistama, voimakkaasti kehittyvä pankki. Asiakaslupauksemme mukaisesti olemme asiakkaitamme varten.

Tarjoamme alan parhaat keskittämisedut, joista merkittävin on rahanarvoinen bonusjärjestelmä.

Meillä on noin 26 000 asiakasta, joista yli 15 000 on pankkimme omistaja-asiakkaita. Palvelemme asiakkaitamme noin 35 osaajan voimin.

Asiointi meidän kanssamme onnistuu missä ja milloin vain

Voit asioida kanssamme niin verkossa, puhelimessa kuin paikan päällä konttorissa.

Lähetä viesti

Voit kysyä pankki- ja vakuutusasioistasi turvallisesti viestillä, kun kirjaudut sisään op.fi-palveluun tai OP-mobiiliin. Vastaamme viestiisi kolmen arkipäivän kuluessa.

Lähetä sähköposti salattuna

Voit lähettää meille myös sähköpostia, jos sinulla ei ole tunnuksia OP:n palveluihin. Pankin sähköpostiosoite on pohjois-hame@op.fi ja meidän pankkilaistemme osoitteet ovat muodossa etunimi.sukunimi@op.fi. Muista lähettää luottamuksellista tietoa, kuten henkilötunnus, sisältävä sähköposti aina turvallisesti salattuna.

Varaa aika asiantuntijalle

Välillä on mukava jutella ihan henkilökohtaisesti omista pankki- ja vakuutusasioista. Ajan varaaminen ja varatun ajan muuttaminen onnistuu kätevästi verkossa. Pankista riippuen voit valita joko puhelin- tai verkkoneuvottelun tai tapaamisen konttorissa. Ajanvarauksen sivulta pääset myös varaamaasi verkkoneuvotteluun.