Ohjeet turvalliseen pankkiasiointiin korona-aikana

Henkilöstön ja asiakkaiden turvallisuus ja terveys on meillä tärkeää. Tähän olemme koonneet ohjeita turvalliseen asiointiin. 

Asioiden hoitaminen helposti OP-mobiilissa ja verkkopalvelussa

Voit hoitaa suurimman osan pankkiasioinnista kätevästi sähköisten palveluidemme kuten OP-mobiilin tai op.fi -verkkopalvelu kautta. Päivittäisten asioiden lisäksi voit hakea lainaa, lähettää maksusuunnitelman muutospyynnön sekä kasvattaa säästöjä ja sijoituksia. Pankin asiantuntijat opastavat mielellään sähköisten palveluiden käyttössä.

Laskujen maksaminen hoituu helpoiten ilman sähköisiä palveluita suoramaksuna tai maksupalveluna.

Käteistä rahaa voi nostaa OP:n pankkikortilla Otto.automaatilta sekä ostosten yhteydessä K-ruokakauppojen, Tokmannien, R-kioskien ja Neste-palveluasemien kassoilta. Nostopaikan tunnistaa Osta & Nosta -tunnuksesta.

Suosittelemme etäneuvotteluita

Tapaamiset asiantuntijoiden kanssa on helpointa ja turvallisinta hoitaa etäneuvotteluina puhelimessa tai verkkoneuvottelussa.

Kun haluat asioida konttorissamme, huomioithan nämä ohjeet asioidessasi konttorissamme:

  • Tulethan hoitamaan asioitasi vain terveenä.
  • Huolehdithan hyvästä käsihygieniasta ja desinfioit kätesi asioidessasi meillä.
  • Huolehdithan riittävästä turvavälistä odottaessasi palveluun pääsyä. Tulethan sisään vain, jos odotuspaikkoja on vapaana. Muussa tapauksessa odotathan ulkona.
  • Pyydämme käyttämään kasvomaskia. Henkilökunta voi pyytää poistamaan maskin hetkeksi asiakkaan tunnistamista varten.
  • Kun yskit tai aivastat, suojaathan suun paperinenäliinalla tai hihalla.

Pidetään huolta toisistamme!