OP Pohjois-Savon palvelut poikkeustilanteessa

Toistaiseksi pidämme kassapalvelumme avoinna normaalisti. On mahdollista, että koronaepidemiasta johtuen palveluaikoihimme voi tulla rajoituksia nopeallakin aikavälillä. Tiedotamme mahdollisista muutoksista op.fi/pohjois-savo -sivuilla ja pankin Facebook-sivuilla. Valitettavasti puhelinpalvelumme on ruuhkautunut.

Pankkien kassapalveluissa tapahtuu paljon asiakaskohtaamisia ja asiointi erityisesti riskiryhmiin kuuluville pitää olla mahdollisimman turvallista. Tämän takia on ensisijaisen tärkeää, että kaikki asiakkaat, jotka pystyvät käyttämään itsepalvelukanavia eli verkkopankkia ja maksukorttia käyttävät näitä palveluita konttoripalveluiden sijaan. Huomaathan, että saatamme joutua rajoittamaan konttoreissamme yhtäaikaisesti asioivien henkilöiden määrää. Kassapalveluissa on usein ruuhkaa aamuisin, minkä välttämiseksi kannattaa hyödyntää koko palveluaika.

Turvallisen asioinnin tukemiseksi OP Ryhmä avaa myös erillisen puhelinpalvelun eritystukea tarvitseville ja heidän läheisilleen viikolla 13. Tiedotamme tästä erikseen palvelun auetessa.

Asiakasneuvottelut etäneuvotteluina

Turvallisen asioinnin varmistamiseksi siirrämme asiakastapaamiset pääosin puhelin- ja verkkoneuvotteluiksi. Olemme yhteydessä asiakkaisiin, joiden neuvottelut muuttuvat konttorissa pidettävän neuvottelun sijaan etäneuvotteluksi.