Suosimme digitaalista asiointia

Meille OP Helsingissä asiakkaidemme ja työntekijöidemme terveys ja hyvinvointi on ehdottoman tärkeää. Pankkikonttoreissa tapahtuu paljon asiakaskohtaamisia ja haluamme varmistaa mahdollisimman turvallisen asioinnin asiakkaillemme.

Suosi koronaviruspandemian aikana digitaalisia palveluitamme. Voit varata ajan puhelin- tai verkkoneuvotteluun edelleen normaalisti ja hoitaa pankki- ja vakuutusasioitasi kätevästi OP-mobiilissa ja op.fi-palvelussa vuorokauden ympäri. 

Puhelinpalvelumme OP 0100 0500 palvelee sinua arkisin klo 8 - 16. Voit myös lähettää viestin op.fi-palvelussa tai OP-mobiilissa.

Erityistukea tarvitsevia ja heidän läheisiään palvelemme numerossa 010 252 9627 arkisin klo 9-16. (Puhelun hinta on kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 e/ puhelu + 0,167 e/min (hinta sisältää ALV:n).

Jos asiointi konttorissa on kuitenkin tarpeen, OP Helsinki tarjoaa osassa toimipisteissään riskiryhmille kassapalveluita arkiaamuisin, jolloin tilamme ovat asiointipisteiden avautuessa puhtaimmillaan. 

Mikäli kuulut riskiryhmään, pyydämme sinua keskittämään asiointisi seuraaviin toimipisteisiin:

 

  • Helsinki: Mikonkadun konttori klo 10.00 – 12.00
  • Espoo: Sellon konttori klo 10.00 – 12.00
  • Vantaa: Tikkurilan konttorin kassapalvelut klo 10.00 – 12.00
Käytäthän kasvomaskia asioidessasi meillä. Joudumme koronaviruspandemian aikana rajoittamaan konttoreissamme yhtäaikaisesti samassa tilassa palvelua odottavien asiakkaiden määrää. Ethän tule toimitiloihimme, jos sinulla on flunssan oireita.

Ystävällisin terveisin,

OP Helsinki