Asiakastutkimus henkilöasiakkaille käynnissä

Toteutamme parhaillaan henkilöasiakkaidemme asiakastutkimusta. Tutkimuksessa keräämme pankkiasiakkaidemme kokemuksia palveluistamme.

Tutkimus toteutetaan joulukuun 2022 aikana sähköpostikyselynä satunnaisesti valituille henkilöasiakkaillemme. 

Kyselyyn vastaamiseksi et tarvitse verkkopankkitunnuksiasi, emmekä kysy maksukorttitietojasi. OP Ryhmä ei koskaan lähetä sellaisia tekstiviestejä tai sähköposteja, joissa pyydetään kirjautumaan linkistä verkkopankkitunnuksilla. 

Miksi teemme asiakastutkimuksen?

Asiakastutkimuksella selvitämme sitä, millaisia kokemuksia asiakkaillamme on palveluistamme ja asioinnista kanssamme. Vastausten perusteella pystymme kehittämään toimintaamme ja vastaamaan asiakkaidemme tarpeisiin yhä paremmin. 

Kuka toteuttaa tutkimuksen? 

Tutkimuksen toteuttaa OP Ryhmän toimeksiannosta Feelback Oy.  Kyselyssä kerättyjä tietoja ei luovuteta Feelback Oy:lle sen omiin tarkoituksiin.