Henkilöasiakas, ota yhteyttä

Nopeuta asiointia - käytä tunnuksiasi

Kun kirjaudut op.fi -palveluun, voit kysyä apua asiakaspalvelusta myös chatilla tai lähettää meille verkkoviestin.

Jos soitat asiakaspalveluumme, sinun on tunnistauduttava verkkopankkitunnuksilla, jotta voimme auttaa sinua henkilökohtaisissa pankki- tai vakuutusasioissasi. Puhelimessa hoidetuista toimeksiannoista veloitamme palveluhinnastomme mukaisesti.

Soita Pohjola Vakuutuksen asiakaspalveluun

0303 0303 (0,0835 e/puhelu + 0,12 e/min, sis ALV)
Ulkomailta: +358 303 0303
Ma-pe 8-19
Korvausasiat ma-pe 8-18

Vahinkoasioissa apunasi on vuorokauden ympäri Pohjola Vahinkoapu.

Lakisääteisten vakuutusten palvelunumerot

Puhelun hinta: pvm/mpm

Muut vakuutusten suorat numerot

Puhelun hinta: 0,0835 e/puhelu + 0,167 e/min, sis. ALV

  • Vakuutusten verkko-ostajan tuki 010 253 6139, ma-pe 8-18
  • Vakuutussäästämisen palvelu (OP-Henkivakuutus Oy) 010 253 6100, ma-pe 8-18
  • Jos matka keskeytyy autoon tulleen vaurion tai vian vuoksi, Falck +358 (0)10 253 0012, 24/7
  • Ulkomaanmatkalla sattuvat vakavat loukkaantumiset ja sairastumiset, Pohjola Matkahätäpalvelu 24 h/vrk +358 (0)10 253 0011

Voidaksemme taata asiakkaillemme mahdollisimman hyvän ja kattavan asiakaspalvelun, on OP:ssa käytössä puheluiden tallentaminen. Kaikki OP:hen soitetut sekä OP:sta soitetut puhelut tallennetaan asiakaspalvelutapahtuman varmistamiseksi, kun kaikkien puheluiden lähtökohtana on puheluiden luottamuksellisuus ja puhelinsalaisuus. 

Puhelinpalvelun valikot toimivat puhelimilla, joissa on äänitaajuusvalinta, eli DTMF-äänet.

Miten voisimme tehdä tästä sivusta paremman?

{{count}} merkkiä jäljellä