Yleinen korttiasiakaspalvelu 0100 0500 (avoinna ma–pe 8–19)
- Valitse ensin 1: Henkilöasiakkaiden pankkipalvelut
- Valitse sitten 2: Kortit, korttimaksaminen ja korttiluoton laskutus
Saat apua muun muassa seuraaviin asioihin:
korttihakemukset, kortin käyttöön liittyvät kysymykset, kortin tai tunnusluvun uusinta, luoton käyttö ja laskutus, sopimusmuutokset, kuten kuukausierän ja eräpäivän muutokset sekä verkkomaksaminen.
OP Gold -asiakaspalvelu 0100 0510 (avoinna vuorokauden ympäri)
- Valitse 1: OP Gold -asiakkaiden korttiasiakaspalvelu, avoinna vuorokauden ympäri
- Valitse 2: Korttien sulkupalvelu, avoinna vuorokauden ympäri
- Valitse 3: Matkavakuutus, vuokra-autovakuutus ja lipputurva, avoinna ma–pe klo 9–17
- Valitse 4: Tuoteturvavakuutus, avoinna ma–pe klo 8–17
- Valitse 5: LoungeKey, avoinna vuorokauden ympäri
OP Platinum -asiakaspalvelu 0100 0510 (avoinna vuorokauden ympäri)
- Valitse 1: OP Platinum -asiakkaiden korttiasiakaspalvelu, avoinna vuorokauden ympäri
- Valitse 2: Korttien sulkupalvelu, avoinna vuorokauden ympäri
- Valitse 3: Vakuutuspalvelut
- Valitse 1: Matkavakuutus ja Tuoteturva, avoinna ma–pe klo 8–17.
- Valitse 2: Vuokra-autovakuutus ja Lipputurva, avoinna ma–pe klo 9–17.
- Valitse 4: F-Securen tieto- ja identiteettiturva
- Valitse 1: Palvelun käyttöönotto, avoinna ma–pe klo 8–17
- Valitse 2: F-Securen käytöntuki, avoinna ma–pe klo 8–18
- Valitse 3: Identiteettivarkaustuki, avoinna ma–pe klo 8–18
- Valitse 5: Lounge-palvelut
- Valitse 1: Priority Pass, avoinna ma-pe klo 9–22 (la klo 10–18 englanniksi ja ruotsiksi)
- Valitse 2: Plaza Premium Lounge, avoinna ma–pe klo 8–17
- Valitse 6: Concierge ja avainpalvelu, avoinna ma-pe klo 9–22 (la klo 10–18 englanniksi ja ruotsiksi)
OP Duo -asiakaspalvelu 0100 0510 (avoinna ma–pe 8–19)
- Valitse 1: OP Duo -asiakkaiden korttiasiakaspalvelu, avoinna ma–pe klo 8–19
- Valitse 2: Korttien sulkupalvelu, avoinna vuorokauden ympäri
- Valitse 3: Tuoteturvavakuutus, avoinna ma–pe klo 9–17
- Valitse 4: Hintatakuu, avoinna ma-pe klo 9–17
- Valitse 5: Identiteettiturva, avoinna ma-pe klo 9–17 (avoinna englanniksi vuorokauden ympäri)
K-Plussa Maksuaika -asiakaspalvelu 010 252 7020 (avoinna ma–pe klo 8–19)
Saat apua muun muassa seuraaviin asioihin:
kortin käyttöön liittyvät kysymykset, kortin tai tunnusluvun uusinta, luoton käyttö ja laskutus, sopimusmuutokset, kuten kuukausierän ja eräpäivän muutokset sekä verkkomaksaminen.