OP:s kundtjänst, anvisningar och stöd

Privatkund, hur kan vi hjälpa dig?

Kundtjänstens anvisningar och stöd erbjuder genvägar för att du ska kunna sköta dina ärenden direkt och utan att köa. Det här är de ämnesområden som vi oftast får frågor om gällande bank- och försäkringstjänster. Läs dem och se om du får hjälp där.

Våra kundtjänster är överbelastade - sköta dina bank- och försäkringsärenden i digitala kanaler

Vänligen observera att vår kundtjänst för närvarande är överbelastad och kötiderna på grund av de speciella omständigheterna är längre än normalt.

Du kan behändigt sköta dina bank- ock försäkringsärenden, t.ex. ansöka om ändring av betalningsplanen, anmäla en skada och ansöka om ersättning, i OP-mobilen och tjänsten op.fi dygnet runt.

Råd och anvisningar om banktjänster

Hur skulle vi kunna förbättra den här sidan?

{{count}} tecken kvar