Kundundersökning för privatkunder pågår

Just nu genomför vi en kundundersökning bland våra privatkunder. Vi undersöker hurdana erfarenheter våra privatkunder har av våra tjänster.

Undersökningen genomförs under december 2022 i form av en e-postenkät till slumpmässigt utvalda privatkunder. 

Du behöver inte använda dina nätbankskoder för att besvara enkäten, och vi frågar inte efter dina betalkortsuppgifter. OP Gruppen sänder aldrig textmeddelanden eller e-postmeddelanden med länkar via vilka man loggar in med nätbankskoder. 

Varför gör vi en kundundersökning?

Genom kundundersökningen reder vi ut hur våra kunder upplever våra tjänster och att sköta ärenden med oss. På basis av svaren kan vi utveckla vår verksamhet och bättre svara mot kundernas behov. 

Vem utför undersökningen? 

Undersökningen utförs av Feelback Oy på uppdrag av OP Gruppen.  De uppgifter som samlas in med enkäten lämnas inte ut till Feelback Oy för deras egna syften.