Meillä on jotain yhteistä

Vi har något gemensamt – OP Gruppen bygger en bättre morgondag tillsammans med sina kunder

OP Gruppens grunduppgift är att främja våra ägarkunders och vår omvärlds bestående ekonomiska framgång, trygghet och välfärd. Vi har varit med och byggt upp det finländska samhället i över 120 år, och vårt arbete fortsätter.

När vi i april lanserar vår varumärkesförnyelse och marknadsföringskampanj går vi in för att bygga en ljusare framtid genom våra gärningar och ställningstaganden, genom social gemenskap samt genom våra produkter och tjänster. Vi uppmanar alla att delta i vårt arbete för en bättre framtid.

"Som Finlands ledande finansaktör vill vi samarbeta med våra kunder för att identifiera och främja nya möjligheter till framgång och skapa en hoppfull framtid för ekonomin, samhället och miljön. När vi alla arbetar tillsammans, ger det resultat", säger OP Gruppens chefdirektör Timo Ritakallio.

"Huvudrollen i vår nya kampanj spelas av de unga och deras framtidstro. För oss handlar välfärd inte enbart om pengar, utan också om vilket slags värld vi får leva i. Vi i OP Gruppen vill bygga en bättre framtid tillsammans med våra kunder. Det kristalliseras i kärnbudskapet i vår marknadsföringskampanj: Vi har något gemensamt”, säger Päivi Svens, OP Gruppens varumärkes- och marknadsföringschef.

År 2023 satsar vi särskilt på barns och ungas välbefinnande, som vi i OP Gruppen stöder med sammanlagt nästan 4,5 miljoner euro. Vi vill se till att barn och unga i hela Finland mår bra nu och i framtiden.