Välkommen till mötet

Så här förbereder du dig för lånemötet

  1. Fyll i låneansökan på förhand i OP-mobilen eller tjänsten op.fi. Om du har OP:s nättjänstkoder, logga in i tjänsten och fyll sedan i ansökan. Har du inte OP:s koder, kan du logga in i tjänsten med en annan banks koder.
  2. Vi ber dig kontrollera och vid behov komplettera dina kunduppgifter i OP:s digitala tjänster före mötet. På så vis går ditt möte smidigare.
  3. Vi ber dig om bilagor till din ansökan. Skicka bilagorna i god tid före mötet.

 

Kontrollera var mötet hålls

Kontrollera i det bekräftelsemeddelande som du har fått tidpunkten för det bokade mötet och var mötet ska hållas: på OP:s kontor, per telefon eller på nätet.

 

Ändra eller annullera din tidsbokning

Du kan ändra eller annullera din tidsbokning i OP-mobilen eller tjänsten op.fi.

I OP-mobilen hittar du din tidsbokning genom att på sidan Kundrelation välja Kundtjänst.

Om du inte var inloggad när du bokade tiden, fick du en bokningskod i bekräftelsemeddelandet. Du behöver bokningskoden, om du vill ändra eller annullera din tidsbokning i tjänsten op.fi. Det går inte att göra ändringar genom att svara på bekräftelsemeddelandet.

Har du några frågor?