Råkade du ut för en skada?
Behöver du anvisningar för olika skadesituationer och för att göra en skadeanmälan? Pohjola Skadehjälpen hjälper dig i skadeärenden dygnet runt på skadehjalpen.pohjola.fi.
Som privatkund kan du göra en skadeanmälan och sköta dina försäkringsärenden enkelt och säkert i OP-mobilen.
När du behöver kontakta oss i försäkringsärenden
För att du ska kunna sköta dina ärenden behändigt på nätet har vi samlat många genvägar och vanliga frågor om försäkringar för dig. Välj det ämne som passar bäst och se om du hittar det du söker.
- Vanliga frågor, försäkringar
- OP:s och Pohjola Försäkrings kundtjänst för privatkunder
- OP:s och Pohjola Försäkrings kundtjänst för företagskunder
Pohjola Försäkrings lokala experter på Andelsbanken för Åland når du via telefon och tidsbokning, när du behöver en ny försäkring eller en uppdatering av försäkringsskyddet.
Kulmala Päivi Kundexpert |
010 253 0109 |
Försäkringar för privatkunder
|
Som företagskund får du på samma gång ordning på både lagstadgade försäkringar hos Ilmarinen och de viktigaste lagstadgade och frivilliga försäkringarna hos Pohjola Försäkring. FöPL- och ArPL-försäkringen beviljas av Ömsesidiga Pensionsförsäkringsbolaget Ilmarinen.
En försäkringsförmedlare är ombud för Pohjola Försäkring och OP-Livförsäkring.
När du behöver kontakta oss i bankärenden: Kontaktinformation till personalen vid Andelsbanken för Åland