Tervetuloa neuvotteluun

 

Huomioi nämä ennen neuvottelua

Valmistaudu neuvotteluun tarkistamalla ja tarvittaessa täydentämällä asiakastietojasi OP:n verkkopalvelussa. Näin nopeutat tapaamistasi.

Vahvistusviestistä löydät, millä tavalla olet tapaamassa asiantuntijan

Ota esille neuvotteluun tarvittavat em. tiedot tai asiakirjat, joihin liittyvistä asioista haluat keskustella. Asiantuntijamme soittaa sinulle neuvottelun alkamisaikaan. Jos käytössäsi on OP-mobiili, voit varmistaa, että sinulle tuleva puhelu on oikeasti osuuspankista.

Verkkoneuvotteluun voit osallistua joko op.fi-palvelussa tai OP:n mobiilisovelluksen avulla.

Op.fi:ssä osallistuminen

  1. Avaa verkkoselaimellasi op.fi ja kirjaudu sisään OP:n tunnuksillasi.
  2. Siirry Asiakaspalvelu-sivulle ja valitse Verkkoneuvottelu.
  3. Seuraa neuvottelusivun ohjeita ja pidä se taustalla auki, kun liityt verkkoneuvotteluun.

 

OP:n mobiilisovelluksella osallistuminen

  1. Varmista, että laitteestasi löytyy Teams-neuvottelusovellus. Jos sinulla ei vielä ole sovellusta käytössäsi, lataa se hyvissä ajoin ennen neuvottelusi alkua laitteesi sovelluskaupasta.
  2. Kirjaudu sisään OP:n mobiilisovellukseen OP:n tunnuksillasi.
  3. Kun olet kirjautunut sovellukseen, avaa Muut-valikko ja valitse Asiakaspalvelu.
  4. Valitse asiakaspalvelun alavalikosta Verkkoneuvottelut. Valitse alkavan verkkoneuvottelusi kohdalta Liity neuvotteluun.
  5. Seuraa neuvottelunäkymän ohjeita ja pidä se taustalla auki, kun liityt verkkoneuvotteluun.

Ota konttoriin tullessasi mukaan suomalaisen viranomaisen myöntämä voimassa oleva henkilöllisyystodistus:

  • 1.3.1999 jälkeen myönnetty henkilökortti tai passi tai diplomaattipassi.
  • Suomen kansalaiselle 1.10.1990 jälkeen myönnetty ajokortti käy henkilöllisyystodistukseksi muissa kuin OPn verkkopalvelusopimuksen ja -tunnusten avaamiseen liittyvissä asioissa

 

Ajanvarauksen muokkaus ja peruutus

Voit muokata ja peruuttaa ajanvarauksesi Ajanvarauksesi-sivulla. OP-mobiilissa ajanvarauksesi löytyvät Muut välilehden alta Asiakaspalvelusta.

Voit tarvittaessa myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Jos varasit ajan kirjautumatta sisään, tarvitset varaustunnuksen, jonka näet saamastasi vahvistusviestistä. Huomaathan, että neuvottelua ei voi perua tekstiviestillä.