Asiakaskäyttäytyminen on muuttunut ja asiointi konttoreissa on vähentynyt jatkuvasti. Kortti- ja mobiilimaksaminen kasvattavat suosiotaan ja käteisen rahan käyttö on vähentynyt huomattavasti. Asiakkaamme asioivat yhä enenevässä määrin verkossa ja käyttävät etenkin arjen päivittäisten raha-asioiden hoitamiseen OP-mobiilia. Asiakkaistamme 90 % ei käytä kassapalveluita edes vuosittain.
Pankin hallitus on, pohdittuaan perusteellisesti asiakaskäyttäytymisen muutosten vaikutuksia, päättänyt käynnistää suunnittelun palveluverkostomme uudistamiseksi. Muutosvalmisteluiden vuoksi käynnistämme yhteistoimintaneuvottelut, jotka koskevat koko pankin henkilökuntaa. Suunnitelmat voivat toteutuessaan johtaa enimmillään kymmenen (10) henkilön irtisanomiseen tai työsopimuksen ehtojen olennaiseen muuttumiseen toiminnan uudelleenjärjestelyyn liittyvillä perusteilla.
Suunnitelmien mukaan palvelemme kaikkia asiakkaitamme jatkossakin OP-mobiilissa ja op.fi:ssä joka päivä 24/7, puhelinpalvelussa 0100 0500 arkisin klo 8-16 sekä konttoreissamme 1.11. alkaen seuraavasti:
Evijärven konttori | Kalajoen konttori |
Kirkkotie 25 | Kalajoentie 36 |
Avoinna ajanvarauksella | Avoinna ma-pe klo 10-16, kassapalvelut klo 10-13 |
Henkilöasiakkaiden laina-asiat, säästäminen, sijoittaminen, pankkipalveluiden päivitys | Täyden palvelun konttori |
Kokkolan konttori | Kälviän konttori |
Isokatu 6 | Kälviäntie 35 |
Avoinna ma-pe klo 10-16.30, kassapalvelut klo 10-13 | Avoinna ajanvarauksella |
Täyden palvelun konttori | Henkilöasiakkaiden laina-asiat, säästäminen, sijoittaminen, pankkipalveluiden päivitys |
Lohtajan konttori | Teerijärven konttori |
Lohtajantie 6B | Södra Terjärvväggen 13 |
Avoinna ajanvarauksella | Avoinna ajanvarauksella |
Henkilöasiakkaiden laina-asiat, säästäminen, sijoittaminen, pankkipalveluiden päivitys | Henkilöasiakkaiden laina-asiat, säästäminen, sijoittaminen, pankkipalveluiden päivitys |
Ylivieskan konttori | |
Kauppakatu 11 | |
Avoinna ma-pe klo 10-16.30, kassapalvelut klo 10-13 | |
Täyden palvelun konttori |
OP Private -varainhoitopalvelut sekä laki- ja notariaattipalvelut ovat tarjolla kaikissa konttoreissamme etukäteisajanvarauksella kuten ennenkin. Opastamme konttoreissamme mielellämme vaihtoehtoisia tapoja hoitaa päivittäisiä raha-asioita. Opastukselle voi varata ajan joko op.fi:stä tai soittamalla numeroon 0100 0500. Asiantuntijoitamme voi tavoitella myös puhelimitse suorista numeroista, jotka löytyvät verkkosivultamme www.op.fi/keski-pohjanmaa.
Useissa konttoreissamme toimii Otto.-automaatti ja käteistä voi nostaa OP-Visalla myös kaupan kassalta ostosten yhteydessä. Palvelu toimii useimpien K-kauppojen, Tokmannien, R-kioskien ja Neste-huoltamoiden toimipisteissä. Käteistä saa myös Postin käteislähetyspalvelun kautta.