” ”

Asiointi on ihanan helppoa

Sotkamolaislähtöinen, sittemmin helsinkiläistynyt opiskelija Sole Piirainen on malliesimerkki nykyaikaisesta pankkiasiakkuudesta, jossa maantieteellinen sijainti ei vaikuta millään tavalla asioinnin sujuvuuteen. 

-Opiskelen Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa Helsingissä, mutta tällä hetkellä vietän vaihto-opiskelijan elämää aurinkoisessa Brisbanessa, Australian itärannikolla elämästä nauttien, urheillen ja uutta oppien.

Piiraisen sukujuuret ovat Kuhmossa, ja niiden ansiosta hän on ollut Kuhmon Osuuspankin asiakas lapsesta saakka. Pankin laajasta palveluvalikoimasta hänellä on käytössään tällä hetkellä päivittäiset pankkipalvelut, kortit, opintolaina ja lisäksi OP Pohjolan vakuutukset. 

-Palvelut ovat lisääntyneet ajan myötä vastaamaan mun tarpeita. Ehkä jossakin vaiheessa elämää mukaan tulevat myös asuntolaina-asiat ja muut palvelut. 

Asiointi Kuhmon Osuuspankin kanssa on ollut Solen mukaan aina sujuvaa. Viestit kulkevat suoraan tutulle virkailijalle, ja vastaukset kysymyksiin tulevat nopeasti. Sama kokemus hänellä on vakuutusasioiden hoitamisesta.

-Asiointi ja palvelu on ihanan helppoa, henkilökohtaista ja vaivatonta! Ja koskaan ei oo tarvinnut jäädä mieltä askarruttavien asioiden kanssa yksin pähkäilemään. Konttorissa tarvitsee asioida aika harvoin, mutta silloin kun sitä on tarvinnut, on vain ollut kiva päästä käymään Kuhmossa!

Sole kertoo, että hänen ajatuksensa kotiseudusta ovat muuttuneet maailmalla vietetyn ajan seurauksena. 

-Arvostus Kuhmoa ja Kainuuta kohtaan on vaan kasvanut täällä ulkomailla asustellessa ja onkin jotenkin ihanan "kotoisa" tunne, kun pankkiasiointi hoituu Kuhmosta käsin. 

Kainuun kasvattina Sole arvostaa tuttuja arvoja myös pankkiasioinnissa.

-Tykkään, että palvelu on henkilökohtaista. Myös semmonen kainuulainen rehellisyys ja luotettavuus on mulle tärkeää tässä "pankkisuhteessa": se, että hommat hoituu ja tulen kuulluksi. En näe yhtään syytä vaihtaa pankkia ja toivon tämän asiakkuuden jatkuvan vielä pitkään.