Suosimme digitaalista asiointia

Meille OP Helsingissä asiakkaidemme ja työntekijöidemme terveys ja hyvinvointi on ehdottoman tärkeää. Pankkikonttoreissa tapahtuu paljon asiakaskohtaamisia ja haluamme varmistaa mahdollisimman turvallisen asioinnin asiakkaillemme.

Meille OP Helsingissä asiakkaidemme ja työntekijöidemme terveys ja hyvinvointi on ehdottoman tärkeää. Pankkikonttoreissa tapahtuu paljon asiakaskohtaamisia ja haluamme varmistaa mahdollisimman turvallisen asioinnin asiakkaillemme. 


Suosi koronaviruspandemian aikana digitaalisia palveluitamme ja vältä asiointia konttorissa. Voit varata ajan puhelin- tai verkkoneuvotteluun edelleen normaalisti ja hoitaa pankki- ja vakuutusasioitasi kätevästi OP-mobiilissa ja op.fi-palvelussa vuorokauden ympäri. Mikäli sinun on välttämätöntä varata aika neuvotteluun paikan päälle pankkikonttoriin, voit tehdä ajanvarauksen soittamalla puhelinpalveluumme.


Puhelinpalvelumme OP 0100 0500 palvelee sinua arkisin klo 8 - 16. Voit myös lähettää viestin op.fi-palvelussa tai OP-mobiilissa.


Huomaathan, että joudumme koronaviruspandemian aikana rajoittamaan konttoreissamme yhtäaikaisesti samassa tilassa palvelua odottavien asiakkaiden määrää. Toivomme, ettet tule toimitiloihimme, mikäli tunnet olosi kipeäksi. 


Ystävällisin terveisin,

OP Helsinki